ساری: نزدیک بودن کورس قهرمانی به یوونتوس انگیزه می‌دهد/ تعجب کلوپ به خاطر این است که سری A را دنبال نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در نشست خبری پیش از بازی فردای (یکشنبه) بانوی پیر مقابل برشا به خبرنگاران گفت: از همان ابتدای فصل مشخص بود که امسال فصلی متفاوت را در فوتبال ایتالیا داریم. من فکر می‌کنم اینکه کورس قهرمانی لیگ تا پایان رقابت‌ها ادامه داشته باشد، انگیزه‌بخش است. به همین دلیل احساس می‌کنم که ما باید از این وضعیت به نفع خودمان استفاده کنیم.

وی افزود: برشا تا الان در بازی‌های خارج از خانه‌اش بهتر از بازی‌های خانگی نتیجه گرفته، پس روبه‌رو شدن با آنها کار آسانی نیست به خصوص حضور در خانه ما که به آنها انگیزه بیشتری می‌دهد. در این مقطع از فصل هیچ مسابقه‌ای آسان نیست. اصلاً چیزی به عنوان بازی آسان وجود ندارد اما بازی‌ها در نیمه دوم فصل سخت‌تر می‌شوند، چون تیم‌ها ریتم بهتری به بازی‌شان می‌دهند.

ساری با اشاره به مصاف رودرروی تیم‌های فوتبال اینتر و لاتزیو (این بازی پس از مصاف یوونتوس و برشا و از ساعت 23:15 به وقت تهران برگزار می‌شود) به عنوان دو رقیب اصلی شاگردان او و تأثیر نتیجه آن بر کورس قهرمانی اظهار داشت: هیچ تک مسابقه‌ای سرنوشت‌ساز نیست. ما باید روی کار خودمان تمرکز کنیم و تا جایی که می‌توانیم امتیاز کسب کنیم.

سرمربی یوونتوس در ادامه به اظهارات اخیر یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول پاسخ داد. کلوپ بیانکونری را به عنوان مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان معرفی کرد و گفت؛ تعجب می‌کند که این تیم را با حاشیه امنیتی 10 امتیازی در صدر جدول رده‌بندی سری A نمی‌بیند. ساری در این باره تأکید کرد: یورگن در حرف‌هایش این را هم گفت که خیلی بازی‌های فوتبال ایتالیا را تماشا نمی‌کند، پس این دلیل تعجبش را توضیح می‌دهد! او یکی از باهوش‌ترین و بامزه‌ترین آدم‌هایی است که تا به حال شناخته‌ام و کارهایی که دارد انجام می‌دهد هم تعریف جدیدی از مدعی قهرمانی بودن به وجود آورده است.

سرمربی سابق ناپولی سپس به محرومیت دو ساله منچسترسیتی از شرکت در لیگ قهرمانان اروپا به دلیل تخطی از قانون بازی جوانمردانه مالی اشاره داشت و در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است پپ گواردیولا و ستاره‌هایش این تیم را ترک کنند، گفت: من فصل گذشته به چلسی رفتم و در حالی که این تیم در لیگ قهرمانان حضور نداشت اما با کمال میل این کار را کردم، البته این را هم به شما بگویم که این تازه آغاز فرایند است و احتمالاً اعتراض‌هایی صورت خواهد گرفت و حکم قطعی پس از آن مشخص خواهد شد اما خب گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که ممکن است یک مربی را مجبور کند نتواند محدودیت‌ها را تحمل کند.

تیم فوتبال یوونتوس فردا (یکشنبه) از ساعت 17:30 به وقت تهران میزبان برشا خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم