ساری: بازی سختی مقابل ورونا در انتظارمان است/ بوفون قطعاً این ماه بازی خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (شنبه) در هفته بیست‌وسوم سری A ایتالیا باید در دیداری خارج از خانه به مصاف هلاس ورونا برود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ورونا این فصل تیم خیلی باثباتی بوده و فصل فوق‌العاده‌ای را تا به اینجا سپری کرده و در چندین بازی شکست نخورده است. ورونا تیم خطرناکی است و به اعتقاد من بازی سختی در انتظارمان است.

سرمربی بانوی پیر درباره وضعیت فوق‌ستاه پرتغالی تیمش که در سال 2020 روی فرم نشان داده، اظهار داشت: رونالدو از زمانی که از درد زانو رهایی یافته، خوب کار کرده و در تمرینات امروز در وضعیت خیلی خوبی بود.

وی صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: ما آماده بازی با هر سیستم بازی هستیم که این بزرگترین تضمین برای ما به شمار می‌رود و آماده بازی در هر شرایطی هستیم. ما روی گلزنی با بازیسازی خط میانی خیلی موفق نبوده‌ایم و می‌توانیم از این حیث پیشرفت کنیم. در مقابل از روی بازیسازی خط دفاعی‌مان بیشتر به گل رسیده‌ایم.

ساری درباره دروازه‌بان 42 ساله‌اش هم گفت: با کلودیو فیلیپی، مربی دروازه‌بانان تیم و دیگر اعضای کادرفنی صحبت می‌کنم تا درباره بازی کردن بوفون مدیریت کنیم، اما او قطعاً این ماه (فوریه) بازی خواهد کرد. 

سرمربی بیانکونری درباره وضعیت مدافع تیمش که پس از مصدومیت در اوایل فصل جاری، در آستانه بازگشت به میادین است، اظهار داشت: کیه‌لینی طبق برنامه در حال پیشروی است. پیشرفتی که او در این مدت در ریکاوری‌‌اش داشته، خیلی مهم است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم