بوسکتس: هنوز با تغییرات کادر فنی جدید تطبیق پیدا نکرده‌ایم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا هفته بیست‌و‌یکم لالیگا را با یک باخت خارج از خانه مقابل والنسیا پشت سر گذاشت و این فرصت را در اختیار رئال مادرید قرار داد تا صدر جدول را از چنگ آبی‌و‌اناری‌ها درآورد. این اولین باخت بارسلونا بعد از انتصاب کیکه ستین به عنوان سرمربی جدید بود. بارسلونا اگرچه در دو بازی قبلی‌اش با ستین پیروز شده بود اما هیچیک از آن دو بازی مقابل رقبای سرسخت نبودند و به همین دلیل نگرانی از تکرار ناکامی مقابل رقبای سرسخت‌تر برای هواداران بارسلونا شکل گرفته است. بوسکتس اما می‌گوید این ضعف ناشی از وجود برخی ناهماهنگی‌ها میان بازیکنان و کادر فنی است.

هافبک اسپانیایی بارسلونا درباره باخت تیمش مقابل والنسیا گفت: در نیمه اول ما برگ برنده لازم برای تحمیل بازی‌مان به حریف را نداشتیم. فکر می‌کنم که در پایان نیمه اول بهترین چیز نتیجه بود (تساوی بدون گل). در نیمه دوم ما اشتباهات تاکتیکی‌مان را تصحیح کردیم. آنسو فاتی یک موقعیت خوب داشت اما درست زمانی که بازی به سود ما در جریان بود گل خوردیم.

بوسکتس ادامه داد: واکنشی که به گل خورده نشان دادیم خوب بود. ما بازی بهترین ارائه کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم. مشکل ما این است که هنوز بازیکنان خودشان را به طور کامل با کادر فنی تطبیق نداده‌اند. کادر فنی تیم ما تغییر کرده اما با وجود شکست، در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم. در فوتبال اما چیزی که برنده را تعیین می‌کند زدن گل است.

نبود لوئیس سوارس مهاجم نوک بارسلونا که به دلیل مصدومیت خانه‌نشین است، تأثیر بسزایی در افت قدرت هجومی بارسلونایی‌ها داشت. بوسکتس درباره هم‌تیمی اروگوئه‌ای خود گفت: مهاجم نوک تیم ما مصدوم است اما بازیکنان دیگری داریم که می‌توانند در آن پست بازی کنند. من نمی‌دانم که آیا مشکل تیم ما نداشتن یک مهاجم نوک است یا نه. به هر حال این من نیستم که باید تصمیم بگیرم چه کسی باید بازی کند یا نکند و این به نظر کادر فنی بستگی دارد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم