باشگاه منچستریونایتد قیمت فروش پوگبا را پایین آورد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه در تابستان اخیر مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پل پوگبا گفت همه اعضای باشگاه منچستریونایتد می‌دانند که خواسته پل چیست و ما داریم روی فرآیند انتقال او کار می‌کنیم، مدیران این باشگاه انگلیسی که از این اظهارنظر رایولا خوش‌شان نیامده بود، برای جدایی پوگبا مانع‌تراشی کردند و رقم درخواستی‌شان برای فروش این هافبک فرانسوی را به 180 میلیون پوند (200 میلیون یورو) افزایش دادند که این کار رئال مادرید و یوونتوس، اصلی‌ترین مشتریان وی را سخت کرد.

اکنون نشریه انگلیسی «سان» خبر می‌دهد که باشگاه منچستریونایتد رقم درخواستی خود برای فروش پوگبای 26 ساله را تا 150 میلیون پوند (176 هزار یورو) پایین آورده است و در صورت دریافت چنین پیشنهای با جدایی او موافقت خواهد کرد. اخیراً همین نشریه گزارش داد که پوگبا به هم‌تیمی‌هایش گفته در پایان فصل از شیاطین سرخ جدا خواهد شد.  

پوگبا که در پنجره زمستانی هم شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش مطرح بود و بحث احتمال پیوستنش به رئال مادرید هم به میان آمد، این فصل تنها در 8 بازی از رقابت‌های مختلف برای منچستریونایتد به میدان رفته و دو مصدومیت پیاپی باعث شده تا بازی‌های زیادی را برای این تیم از دست بدهد.

به نظر می‌رسد پل پوگبا علاقه‌ای به تمدید قراردادش با منچستریونایتد ندارد و با توجه به رابطه سرد مینو رایولا، مدیر برنامه‌های او با مدیران این باشگاه انگلیسی، جدایی این بازیکن از جمع شیاطین سرخ در پایان فصل جاری بسیار محتمل است.

هافبک منچستریونایتد تا پایان ماه ژانویه 2021 با این باشگاه قراردارد دارد و این بدین معناست که تابستان آینده آخرین فرصت‌ مدیران منچستریونایتد برای بهره بردن از انتقال این بازیکن خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم