الرکراکی: پرسپولیس را تحت فشار گذاشتیم/ ادمیلسون: پیروزی مهمی را کسب کردیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ولید الرکراکی در نشست خبری پس از بازی امشب (سه‌شنبه) تیم‌های الدحیل و پرسپولیس که با پیروزی 2 بر صفر الدحیل به پایان رسید، اظهار داشت: به بازیکنانم به خاطر این بازی به ویژه در نیمه نخست تبریک می‌گویم. با ریتم خوبی بازی کردیم و حریف را تحت فشار قرار دادیم. البته از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم خیلی رضایت ندارم، اما به طور کلی از نتیجه رقم‌خورده، خوشحالم. پرسپولیس در 12 بازی اخیرش شکست نخورده بود و نمایش خوب برخی بازیکنان همانند ادمیلسون، مانژوکیچ، بن عطیه و احمد یاسر کمک زیادی به ما کرد.

سرمربی مراکشی تیم الدحیل در ادامه گفت: عدم استفاده از فرصت‌های به دست‌آمده در این بازی کمی مرا نگران می‌کند. از سویی نشانه مثبت الدحیل کار خوب دفاعی در طول بازی است. در چنین بازی‌هایی باید پیروز شویم و کسب سه امتیاز مهم است. نباید خیلی روی عملکردها تمرکز کنیم. امیدوارم این شروع خوب درسی برای ما در بازی‌های آینده باشد. باید روی بازی هجومی و رفع اشتباهات کار کنیم، زیرا بازی‌های مهمی پیش روی ما هستند. نتایج بازی‌های آینده تأثیر مستقیمی روی صعود الدحیل از مرحله گروهی دارد.

ادمیلسون، بازیکن تیم الدحیل نیز درباره پیروزی برابر پرسپولیس گفت: بازی بسیار خوب و قدرتمندی به نمایش گذاشتیم که نشان‌دهنده تلاش الدحیل و سطح فنی بالایش هستند. نیمه دوم کمی تحت فشار قرار گرفتیم که با تاکتیک توصیه‌شده از سوی کادر فنی همخوانی نداشت. در نهایت پیروزی مهمی بود که حاصل شد. سعی می‌کنیم با رفع اشتباهات، آماده بازی بعدی شویم.

 

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم