پدرو پاسکال هم گلادیاتوری شد

جمع بازیگران «گلادیاتور ۲» با پیوستن پدرو پاسکال به آن بزرگ‌تر می‌شود.

به نقل از ددلاین، پدرو پاسکال ستاره سریال پرطرفدار «آخرین بازمانده از ما» در حال مذاکره نهایی برای پیوستن به فیلم دوم «گلادیاتور» به کارگردانی ریدلی اسکات است.

این فیلم که هنوز عنوان مشخصی ندارد توسط پارامونت ساخته می‌شود و پیشتر اعلام شده بود پل مسکال بازیگر نقش لوسیوس خواهد بود. بری کیوگان، کانی ینلسن و دنزل واشنگتن دیگر بازیگران فیلم هستند.

یک روز پیشتر اعلام شد جوزف کوین بازیگر «چیزهای عجیب» هم در حال مذاکره برای پیوستن به این فیلم است.

دنزل واشنگتن نیز نقش مهمی در دنباله فیلم دارد و برای اولین بار پس از «گانگستر آمریکایی» با اسکات همکاری می‌کند.

فیلم جدید دنباله فیلم پرفروش «گلادیاتور» در سال ۲۰۰۰ است که بیش از ۴۶۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروخت و ۱۲ نامزدی اسکار کسب کرد و ۵ جایزه از جمله بهترین فیلم را برد.

راسل کرو با بازی در نقش ماکسیموس ژنرال رومی که تبدیل به گلادیاتور شد، نه تنها اسکار بهترین بازیگر مرد را گرفت بلکه در صدر بازیگران هالیوود جای گرفت و مسیر حرفه‌ای‌اش تغییر کرد.

دیوید اسکارپا فیلمنامه این فیلم را نوشته و جان ماتیسون مدیر فیلمبرداری، آرتور مکس طراح تولید و جانتی یتس طراح صحنه و لباس همه از فیلم اصلی در فیلم دوم هم حضور دارند.

پارامونت پیکچرز تاریخ اکران فیلم را ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ تعیین کرده است.

پاسکال پس از بازی در «بازی تاج و تخت» به بازیگر مهمی بدل شده، اما پس از بازی در سریال «آخرین بازمانده از ما» که یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ اچ‌بی‌او شده، بسیار پرمشغله است. وی قبل از اینکه برای بازی در فصل دوم این سریال جلوی دوربین برود با چندین پیشنهاد مهم روبرو شده که به نظر می‌رسد صرف نظر کردن از «گلادیاتور» دشوار باشد.

علاوه بر «آخرین بازمانده از ما» که به یقین او را به فصل جوایز امی می‌برد، وی نقش خود را در سریال «مندلورین» دیزنی پلاس دوباره ایفا کرده و در کنار ایتن هاوک در فیلم کوتاه «راه عجیب زندگی» پدرو آلمادوار که به زودی در جشنواره فیلم کن نمایش داده می‌شود، نقش‌آفرینی کرد. وی همچنین در کمدی جاده‌ای «عروسک‌های رانده شده» ایتن کوئن بازی کرده که ۲۲ سپتامبر امسال اکران می‌شود.