41 کشته، نتیجه برگزاری بازی برگشت لیورپول و اتلتیکومادرید!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادعاهای پزشکی اخیر نشان می‌دهد اصرار به برگزاری بازی برگشت مرحله یک‌هشتم‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول و اتلتیکومادرید با حضور تماشاگران، شیوع گسترده ویروس کرونا و کشته شدن 41 نفر به خاطر ابتلا به این ویروس را در پی داشته است.

 طبق اعلام بیمارستان‌های محلی 41 نفر از درگذشته‌های مبتلا به ویروس کرونا، تماشاگران بازی جنجالی لیورپول و اتلتیکو مادرید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بودند.

 قرمزها 9 مارس در آنفیلد میزبان اتلتیکو مادرید  بودند و  3 هزار  هوادار از مادرید به این شهر سفر کردند. در آن زمان اسپانیا و بخصوص مادرید به شدت درگیر شیوع ویروس کرونا بودند و معلوم نیست چرا اجازه برگزاری مسابقه با تماشاگر داده شد.

تجزیه و تحلیل‌های جدید از  بیمارستان‌های  محلی مرسی ساید نشان می‌دهد این مسابقه می‌تواند حداقل به جان 41 فرد مبتلا در بیمارستان‌های محلی که فوت شده‌اند، مربوط باشد. این افراد بین 25 الی 35 روز بعد از مسابقه جانشان را از دست دادند.  این داده‌ها  بخشی از تحقیقاتی بزرگ و گسترده در «ساندی تایمز»  را تشکیل می‌دهند  که برخی از تصمیمات دولت را با انتشار اطلاعات بیش‌تر عرضه می‌کند.

در زمان برگزاری مسابقه در آنفیلد، حدود 640 هزار  مبتلا به ویروس کرونا در اسپانیا گزارش شده بود که در مقایسه با  صد هزار نفر مبتلای انگلیسی بسیار بیش‌تر است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم