۱۴ گزینه احتمالی برای نقش بعدی جیمز باند

بعد از اکران No Time To Die ، بسیاری از طرفداران جیمزباند کنجکاو هستند چه کسی نقش جیمز باند را بازی می‌کند.

پس از ساخت بیست و پنجمین فیلم جیمز باند، No Time to Die، دنیل کریگ اعلام کرد که در قسمت بعدی این نقش را تکرار نخواهد کرد و این موضوع بلافاصله طرفداران را در مورد اینکه ۰۰۷ بعدی چه کسی خواهد بود، به گمانه‌زنی انداخت. صداهای بیشتر و بیشتری حول این باور متحد می شوند که مامور ویژه جدید MI6 باید توسط یک بازیگر سیاه پوست بازی شود. یکی از نام‌هایی که در بالای لیست قرار دارد، ادریس البا است، اما تعداد زیادی از بازیگران سیاه‌پوست بریتانیایی، چه مرد و چه زن، وجود دارند که می‌توانند این کاراکتر را – بسته به اینکه فرنچایز به کجا می‌رود، بکشانند. 

 

با اکران سری آخر مجموعه جیمز باند No Time to Die که دنیل کریگ برای آخرین بار در این  سری بازی کرد طرفداران بیشتر از همیشه کنجکاو هستند که بدانند نقس ۰۰۷ در جیمز باند بعدی را چه کسی بازی می‌کند. بازیگران سیاه‌پوستی زیادی هستند که می‌توانند نقش جیمز باند را بازی کنند و با اثبات اینکه ۰۰۷ نیازی به مرد بودن برای راضی کردن تماشاگران ندارد، لیست ابرجاسوس‌های احتمالی طولانی‌تر می‌شود. یک دهه است که شایعاتی در مورد انتخاب طبیعی جیمز باند بعدی ادریس البا به گوش می رسد. البا خوش تیپ، خشن و دقیق است و می‌تواند در این نقش بدرخشد.

لاشانا لینچ

لاشانا لینچ که قبلاً نام ۰۰۷ را به‌عنوان جانشین جیمز باند در فیلم «زمانی برای مردن نیست» انتخاب کرده بود، در حال حاضر شایسته‌ترین بازیگر برای این نقش است، زیرا مخاطبان او را با نام ۰۰۷ می‌شناسند و او را در عمل دیده‌اند. کاراکتر او، نومی، به وضوح تمام توانایی های لازم برای این کار را نشان می دهد. فراتر از دنیای باند، طرفداران فیلم های اکشن نیز او را در کنار کارول دانورز در نقش ماریا رامبو در کاپیتان مارول دیده اند، بنابراین او اعتبار فرانچایز بلاک باستر مناسبی دارد و در عین حال چهره نسبتا تازه ای برای تماشاگران برای هیجان زده شدن است.

 

رژ ژان پیج

رجی ژان پیج با بازی خود در نقش سایمون باست در سریال پرطرفدار نتفلیکس بریجرتون موجی به پا کرد و سپس با اعلام اینکه برای فصل دوم سریال بازنخواهد گشت، طرفداران را شوکه کرد و او را برای تعدادی از نقش های اصلی راحت گذاشت.  جذابیت واضح به عنوان یک نقش اول رمانتیک او را به گزینه‌ای بسیار منطقی برای جیمز باند بعدی تبدیل می‌کند.

 

هانا جان کامن

طرفداران MCU (دنیای سینمایی مارول) هانا جان کامن را در نقش Ghost در Ant-Man and The Wasp می‌شناسند، که علیرغم لحن کلی کمدی فیلم، استعداد‌های او را به عنوان یک ستاره اکشن بی معنی به خوبی نشان داد که بنظر به عنوان یک پیشتاز اصلی برای ایفای نقش زن ۰۰۷ می‌تواند باشد.

 

کینگزلی بن آدیر

اگرچه هنوز بیشتر برای نقش‌های تلویزیونی‌اش، از جمله Peaky Blinders و یکی از قسمت‌های آینده در سری MCU Secret Invasion شناخته می‌شود، کینگزلی بن ادیر در فیلم‌ها به‌عنوان یک بازیکن فرعی شناخته می‌شود. بازی تحسین برانگیز او در نقش مالکوم ایکس در یک شب در میامی نشان داده است که او بیش از حد توانایی ایفای نقش مهمی را دارد.

 

نائومی هریس

هریس بازیگر دیگری است که قبلاً با ایفای نقش اصلی در فیلم‌های دانیل کریگ در نقش مانی پنی طرفداران باند را به خود جلب کرده است.

 

چیوتل اجیوفور

چیوتل اجیوفور در فیلم آمیستاد ساخته استیون اسپیلبرگ در نقش سپهسالار جیمز کاوی برای اولین بار روی پرده سینما ظاهر شد. از آن زمان، اجیوفور به یک ستاره نادر سینما تبدیل شده است، ستاره‌ای که هر جا که می‌رود با خود جوهره و عمق می‌آورد – کیفیتی که هر کسی که ۰۰۷ را بازی می‌کند به آن نیاز دارد. اجیوفور این روز‌ها به خاطر ایفای نقش سولومون نورثاپ در فیلم زندگینامه‌ای استیو مک کوئین به نام ۱۲ سال بردگی شناخته می‌شود.

 

لتیتیا رایت

لتیتیا رایت یک بازیگر ماهر و پویا در تلویزیون و سینما است، چهره‌ای تازه که می‌تواند فرنچایز ۰۰۷ را کاملاً احیا کند. از Black Panther و Ready Player One گرفته تا Black Mirror، رایت برتری‌هایی را برای بازی‌های خود به ارمغان می‌آورد که ثابت می‌کند او می‌تواند معروف‌ترین جاسوس سینمایی را از بین ببرد.

 

جان بویگا

جان بویگا رسما با بازی فین در جنگ ستارگان معرفی شده است، ویگا یک مجری قدرتمند و مسحور کننده است که از جذابیت برخوردار است و کاریزمای خاصی دارد.

 

تندی نیوتن

تاندی نیوتن دهه‌هاست که بازیگری می‌کند، اما بازی اخیر او به عنوان مجری هوش مصنوعی، Maeve Millay، در Westworld شبکه HBO توانایی او را در آوردن احساسات خام به یک طرح اکشن بدون قربانی کردن ارزش سرگرمی به نمایش می‌گذارد.

 

دانیل کالویا

دانیل کالویا که به خاطر کارهایش در داستان‌های علمی تخیلی و ترسناک شناخته می‌شود، کاملاً آنچه را که برای ایفای نقش جیمز باند لازم است را دارد – به خصوص اگر نقش تیره‌تر و شوم‌تر شود. کالویا قبل از ورود به صحنه آمریکا در نقش کریس واشنگتن در سریال Get Out به کارگردانی جردن پیل، در مجموعه‌های تلویزیونی بریتانیایی از جمله آینه سیاه بازی کرد.

 

کارمن اجوگو

طیف بازیگری کارمن اجوگو باورنکردنی است. این بازیگر بریتانیایی روی فیلم‌های متنوعی مانند سلما، جانوران شگفت‌انگیز و کجا می‌توان آن‌ها را پیدا کرد، و آن شب می‌آید، کار کرده است. ایجوگوی می‌تواند جیمز باند جالبی بسازد.

 

دیوید اویلوو

دیوید اویلوو، همبازی Ejogo’s Selma نیز انتخاب خوبی برای ۰۰۷ است. در حالی که او بیشتر به خاطر بازی در نقش مارتین لوتر کینگ، جونیور شهرت دارد.

 

سینتیا اریوو

سینتیا اریوو اولین فیلم بلند به یاد ماندنی را در بیوه‌های استیو مک کوئین بازی کرد. ستاره نوظهور پر جنب و جوش آن را با اجرا در زمان بد در ال رویال و هریت دنبال کرد. این پتانسیل را دارد که یک جیمز باند وسواسی را کاملاً از بین ببرد.

 

جویوان وید

جوین وید برای بازی در نقش Cyborg در سری Doom Patrol در دنیای DC شناخته می‌شود. وید همچنین در سریال‌های معروف بریتانیایی مانند Doctor Who و EastEnders ظاهر شده است. وید در بسیاری از اجراهایش جاه طلبی جوانی را به نمایش می‌گذارد، که می‌تواند نوعی تغییر سبک مورد نیاز برای دنیای جیمز باند باشد.