۱۰ سریال اعتیادآور محصول کره جنوبی

در این مقاله ۱۰ سریال جذاب و اعتیادآور ساخت کره جنوبی در نتفلیکس را خواهیم شناخت.

به گزارش هنر ام‌روز، این روز‌ها سریال‌های ساخت کره جنوبی حسابی در دنیا و کشور خودمان سر و صدا به پا کرده و موفق شده طرفداران زیادی به دست بیاورد. به همین بهانه در این مقاله ۱۰ سریال جذاب و اعتیادآور ساخت کره جنوبی در نتفلیکس را خواهیم شناخت و درباره هر کدام از آن‌ها اطلاعات مختصری به دست خواهیم آورد.

Squid Game

بهتر است مقاله را با واضح‌ترین انتخاب آغاز کنیم. اگر شما از آن دسته از آدم‌هایی هستید که به هر دلیلی هنوز سراغ این سریال نرفته‌اید بدانید که برای شروع هیچ‌وقت دیر نیست. داستان کلی این سریال داستان گروهی از انسان‌های به شدت مقروض و نیازمند به پول است که حاضر می‌شوند در ازای به خطر انداختن جانشان در بازی‌های مختلف شرکت کنند به این امید که جایزه هنگفت نهایی را ببرند.

گذشته از سر و صدای زیاد دور و بر این سریال، به یاد داشته باشید Squid Game حتما بنا به دلایلی رکوردِ پر بازدیدترین سریال در نتفلیکس را شکسته است. این سریال به شدت اعتیادآور است و پر است از چرخش‌های داستانی غیر منتظره. بسیاری بازی مرکب را بیش از اندازه خشن می‌دانند، اما خشونت در این سریال کاملا در خدمت داستان است و در کنار طنز تلخ روایت و سکانس‌هایی که احساسات شما را هدف قرار می‌دهد، گروه سازنده سریالی قابل احترام تولید کرده‌اند.


Hellbound

 

با تنها ۶ اپیزود، Hellbound سریالی است که در همان زمان کوتاه شما را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. این سریال مانند بسیاری از آثار دیگر به تغییرات و دگردیسی عجیب و باورنکردنی ما انسان‌ها می‌پردازد زمانی که در موقعیت‌های ویژه و خطرناک قرار می‌گیریم.

داستان کلی این سریال از این قرار است که در یک روز به ظاهر عادی ناگهان فرشته‌هایی به زمین نازل می‌شوند و در کنار پیشبینی زمان مرگ انسان‌ها، آن‌ها را به گذراندن ابدیت در جهنم محکوم می‌کنند. با به حقیقت پیوستن مملو از خشونت این پیشبینی‌هاست که روند معمول زندگی و قوانین نانوشته اجتماعی جای خود را به هرج و مرج مطلق می‌دهد.


Hotel del Luna

 

این سریال رمانتیک و عجیب و غریب که در سراسر دنیا کلی طرفدار پیدا کرده است داستان زنی نامیرا را روایت می‌کند که در مسیر سفر ارواح به زندگی ابدی پس از مرگ، هتلی را اداره می‌کند و به این روح‌های مسافر خدمات می‌دهد. داستان این سریال که تا همین‌جا هم جالب و جذاب به نظر می‌رسد با استخدام یک انسان در این هتل ادامه پیدا می‌کند.

اگر شروع به تماشای این سریال کنید در لحظاتی از ته دل خواهید خندید، اندکی بعد بهت زده غرقِ رمز و راز داستان می‌شوید و خیلی زود با همذات پنداری با شخصیت‌های آن احساس ناراحتی زیادی خواهید کرد. گذشته از داستان جذاب آن‌چه بیشتر نام این سریال را سر زبان‌ها انداخته است طراحی لباس فوق‌العاده شخصیت‌ها، طراحی دکور چشم‌نواز و انتخاب بازیگر بی نقصِ آن است.


My Name

 

به نظر شما چه ایده‌ای بیشتر از یک داستان بی نقص از یک انتقامِ تمام عیار می‌تواند مخاطب را درگیر یک سریال کند؟ بر همین اساس سریال My Name درباره دختر جوانی است که در آتش انتقام قتلِ پدرش در حال سوختن است. در خلال داستان این دختر جوان برای رسیدن به هدفش با رییسِ یک گروه خلافکار متحد می‌شود و بنا به درخواست او وارد نیرو‌های پلیس می‌شود.

در کنار داستان اعتیادآور و بازی‌های خوب، آنچه این سریال را در ذهن شما از بقیه جدا خواهد کرد هیجان بالای صحنه‌های اکشن و پر زد و خوردِ آن است، به طوریکه بخش زیادی از My Name را در حالیکه هیجان زده و آماده بلند شدن روی لبه صندلیتان نشسته‌اید تماشا خواهید کرد.


It’s Okay to Not Be Okay

 

توضیح دادن این سریال برای کسانی که آن را ندیده‌اند کمی سخت است. عده‌ای آن را یک سریال رمانتیکِ وسواسی می‌دانند و عده‌ای دیگر آن را شبیه نسخه مدرن و تاریکِ داستان‌های جن و پری توصیف می‌کنند. به هر ترتیب داستان اصلی این سریال حول یک نویسنده پر مسئله کتاب‌های کودک و یک پرستارِ همان قدر پر مسئله می‌چرخد که در یک مجموعه مخصوص افراد استثنایی مشغول به کار است.

این سریال در پرداختن به مشکلات، اختلال‌ها و بیماری‌های روانی در بستر یک داستان رمانتیک بسیار خوب عمل می‌کند و با بهره‌گیری از شخصیت‌های اصلی تکمیل کننده هم و البته بسیار جذاب، مخاطب را درگیر داستان می‌کند.


Extracurricular

 

وقتی یک دانش‌آموزِ ممتاز دبیرستان برای تامین هزینه‌های دانشگاه سراغ جرم و جنایت می‌رود چه چیزی نصیب شما می‌شود؟ بدون شک یک سریال درام اعتیادآور.

Extracurricular هم مانند بسیاری از سریال‌های محبوب کره‌ای تعادلی جالب بین خشونت و طنز تلخ برقرار می‌کند. این سریال پر است از صحنه‌ها و سکانس‌های به شدت هیجان‌انگیز به طوریکه در حین تماشای آن مرتبا باید به خود یادآوری کنید:”سخت نگیر، این فقط یک فیلم است. ”


Sweet Home

 

یک داستان آخرالزمانی سرگرم کننده که در آن یک پسر نوجوان برای زنده ماندن و غلبه بر مردمی که حالا به هیولا تبدیل شده‌اند مجبور به اتحاد با همسایه‌هایش است.

در این سریال غلظت صحنه‌های دلهره‌آور و اکشن به یک اندازه بالا است و در عین حال آن‌چه شما را درگیر Sweet Home می‌کند نه جلوه‌های ویژه و سکانس‌های پر زد و خورد بلکه خط داستانی و مسائل شخصیت‌هاست.


Crash Landing on You

 

بسیاری پیش‌فرض‌های داستان این سریال را غیر قابل باور می‌دانند، اما اگر بتوانید از این مسئله بگذرید با سریال رمانتیک دلگرم کننده‌ای مواجه خواهید شد که می‌تواند ساعت‌ها سرگرمتان کند. ما در این سریال داستان یک زن کارآفرین و موفق اهل کره جنوبی را دنبال می‌کنیم که بر اثر گردباد و سانحه حین پرواز با پاراگلایدر، درون مرز کره شمالی سقوط می‌کند.

داستان این سریال با آشنایی این زن و یک سرباز کره شمالی و البته احساسات بین آن‌ها ادامه پیدا می‌کند. تصور نکنید که فقط با یک سریال عاشقانه و پر از ساده لوحی مواجه هستید و تیم سازنده در کنار خط اصلی داستان، فضا‌هایی برای تنفس مخاطب در نظر گرفته است.


Signal

 

روایت یک داستان پلیسی با بهره‌گیری از عناصری از فیلم‌های علمی تخیلی، سیگنال داستان یک مامور تشخیص هویت پلیس را روایت می‌کند که با پیدا کردن یک بیسیمِ عجیب درگیر ماجرا‌هایی می‌شود. بیسیم یافته شده به این فرد امکان ارتباط برقرار کردن و مکالمه با یک مامور پلیس در سال ۱۹۸۹ را می‌دهد و این دو نفر از دو زمان متفاوت به کمک یکدیگر گره‌های پرونده‌های حل نشده پلیس را می‌گشایند.

در این سریال مانند تمام آثار پیرامون سفر در زمان، شخصیت‌ها علاوه بر درگیری با چرخش‌های معمول چنین داستانی باید با عواقب پیش‌بینی نشده تغییراتی که در گذشته اعمال کرده‌اند هم مواجه شوند و همین موضوع بستر مناسبی برای جذب مخاطب در اختیار تیم سازنده قرار می‌دهد.


Romance is a Bonus Book

 

در این سریال ما داستان یک فرد سی و چند ساله و تازه طلاق گرفته را دنبال می‌کنیم که با هدف استخدام شدن در کمپانی انتشاراتی که بهترین دوستش در آن مشغول است، دست به جعل و تقلب در رزومه‌اش می‌زند.

این سریال برای بسیاری نسخه بهتر سریال Younger است و هرچند که خبری از صحنه‌های اکشن و هیجان‌آور نیست، اما مخاطب خیلی زود درگیر خط داستانی و دغدغه‌های شخصیت‌های اصلی سریال می‌شود.