یک انیمیشن افراد بزرگسال را معتاد کرد!

انیمه «رتبه‌بندی پادشاهان» که ظاهرش برای مخاطب کم سن و سال است در اصل بزرگسالان را با داستان گرم و شخصیت‌های دوست‌داشتنی جذب می‌کند.

تا حالا شده هنگام خرید، بسته‌بندی یا اسم یک محصول ناشناس شما را جذب کند و محض کنجکاوی این چیز ناشناس را بخرید و بعد مشتری ثابتش شوید؟

به‌طور مثال یک بستنی تازه، وسط یک روز گرم تابستانی. انیمه «رتبه‌بندی پادشاهان» حکم همان بستنی خوشمزه از برندی ناشناس در روزی گرم را دارد که اگر یکی دو قسمتش را ببینید حتماً معتادش می‌شوید و چیز دیگری عطش‌تان را رفع نمی‌کند.

این انیمه که ظاهرش برای مخاطب کم سن و سال است در اصل بزرگسالان را با داستان گرم و شخصیت‌های دوست‌داشتنی جذب می‌کند.

داستان این سریال درباره یک سرزمین عجیب و جادویی است. جایی که مورد حمله هیولاها قرار گرفته و یک دلاور کل سرزمین را نجات داده و پادشاهش شده. حالا این پادشاه یک بچه کوچک و بامزه دارد که نمی‌تواند بشنود و حرف بزند، اما در اوج بی‌اعتمادی مردم و درباریان باید مهیای پادشاهی شود.

سریال با همین سر و شکل ساده اما پرشتاب و گیرا، شما را جذب می‌کند تا ببینید سرنوشت شاهزاده دوست‌داشتنی چه می‌شود و وقتی به‌خودتان می‌آیید که تمام فصل اول را تماشا کرده‌باشید.

شاید اگر قرار بود یک نسخه «پویانمایی» شیرین و بامزه از «بازی تاج وتخت» ساخته شود نتیجه‌اش می‌شد «رتبه‌بندی پادشاهان».

دوبله اختصاصی سریال بسیار حرفه‌ای و جذاب است و به شخصیت‌ها می‌آید. تا حالا فقط یک فصل از این سریال جذاب پخش شده که نمره 8.6 را از کاربران سایت IMDB گرفته.