یوونتوس و ناپولی به دنبال تحریم بازی‌های ملی ماه نوامبر

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه کوریره دلواسپورت ایتالیا در گزارشی اعلام کرد که سران دو باشگاه یوونتوس و ناپولی قصد دارند مانع رفتن بازیکنان ملی‌پوش‌شان به اردوی تیم‌های ملی‌شان برای دور بعدی بازی‌های ملی در پایان ماه نوامبر شوند.

این نشریه نوشته است که آندره‌آ آنیلی رئیس یوونتوس و اورلیو دلورنتیس رئیس ناپولی قصد دارند در اقدامی مشابه به باشگاه وردربرمن آلمان که مانع از رفتن پنج بازیکنش به بازی‌های ملی شده است، از حضور بازیکنان ملی‌پوشان خود در اردوی تیم‌های ملی ممانعت بعمل آورند.

با توجه به فشردگی بیش از اندازه بازی‌های باشگاهی در فصل جاری، اضافه شدن بازی‌های ملی آنهم با فواصل زمانی کوتاه منجر به مصدومیت یا ابتلای بسیاری از بازیکنان ملی‌پوش به کرونا شده است که این موضوع برای باشگاه‌های آنها دردسرساز بوده است. یکی از مهمترین نمونه‌های آن هم ابتلای کریستیانو رونالدو به ویروس کرونا در حضور قبلی‌اش در اردوی تیم ملی پرتغال بود که او را از مهمترین بازی یوونتوس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا بازداشت.

 

به همین دلیل رؤسای باشگاه‌ها نگران آن هستند که دور جدید بازی‌های ملی اتفاقات ماه گذشته را تکرار کند و روز گذشته (جمعه) هم جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر نیز به نارضایتی خود از این وضعیت اذعان داشت. اما ظاهراً رؤسای دو باشگاه یوونتوس و ناپولی قصد ندارند صرفاً به اعتراض لفظی بسنده کنند.

این دو تیم تعداد قابل توجهی از بازیکنان تیم ملی ایتالیا را در اختیار دارند و اگر بتوانند مانع حضور ملی‌پوشان‌شان در بازی‌های ملی ماه نوامبر شوند، آتزوری را با مشکل مواجه خواهند کرد، چرا که این تیم در لیگ ملت‌های اروپا دو بازی مهم مقابل تیم‌های لهستان و بوسنی و هرزگوین دارد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم