یوونتوس و اینتر به پله پیشنهاد دادند

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، دو باشگاه یوونتوس و اینتر و همینطور باشگاه‌هایی در لیگ برتر انگلیس و امارات به گراتزیانو پله مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا پیشنهاد داده‌اند و او ظرف یک هفته آینده مقصد جدید خود را مشخص خواهد کرد.

پله 35 ساله که قراردادش با تیم شاندونگ لوننگ چین به پایان رسیده، اکنون بازیکن آزاد است و به این ترتیب جذب او هزینه‌ای نخواهد داشت. طبق اعلام منابع نزدیک به این بازیکن، او خواهان بازگشت به سری A فوتبال ایتالیا 9 سال پس از آخرین حضورش در این لیگ با پیراهن تیم پارماست.

یوونتوس و اینتر هم باشگاه‌های ایتالیایی خواهان این بازیکن هستند تا برای مهاجمان نوک فعلی خود ذخیره‌ای باتجربه داشته باشند.

اینتر در حال حاضر امکان جذب پله را ندارد، چون لیست این تیم با وجود انتقال قرضی راجا ناینگولان به کالیاری هنوز پر است و ماتیاس وسینوی جای او را خواهد گرفت. به این ترتیب تنها راهی که اینتر می‌تواند پله را به خدمت بگیرد موافقت با فروش آندره‌آ پینامونتی به یکی از تیم‌های پارما، بنونتو یا بولونیاست. پله بازیکنی است که در یورو 2016 زیر نظر آنتونیو کونته در تیم ملی ایتالیا عملکرد خوبی داشت و همین موضوع باعث می‌شود که احتمال ملحق شدن او به کونته در اینتر زیاد باشد.

از طرفی، پله در یوونتوس دوستانی مانند جان لوئیجی بوفون، لئوناردو بونوچی و جورجو کیه‌لینی دارد که در کنار آنها در تیم ملی ایتالیا روزهای خوبی را تجربه کرد.

پله هنوز به هیچکدام از این دو تیم پاسخ نداده است، اما به نظر می‌رسد که او در یوونتوس شانس بیشتری برای بازی داشته باشد، چرا که این تیم هنوز در سه تورنمنت حضور دارد و تعداد بازی‌هایش نسبت به اینتری که فقط درگیر مسابقات داخلی است، بیشتر است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم