یوونتوس رمزی را به تاتنهام پیشنهاد داد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه سان در خبری اختصاصی مدعی شده است که باشگاه یوونتوس آرون رمزی، هافبک ولزی خود را به عنوان بازیکن قرضی به تاتنهام پیشنهاد داده است تا به این شیوه حداقل از پرداخت حقوق او معاف شود.

ستاره سابق آرسنال تابستان سال گذشته به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس پیوست و با این تیم قراردادی 4 ساله بست که به موجب آن هفته‌ای 400 هزار پوند حقوق می‌گیرد.

او اما در مدتی که برای بانوی پیر توپ زده نتوانسته نظر کادر فنی این تیم را جلب کند و مصدومیت‌هایش هم مزید برعلت شد که نتواند جایگاهی برای خود در ترکیب اصلی تیم پیدا کند. با توجه به حقوق بالایی که رمزی از یوونتوس می‌گیرد بعید به نظر می‌رسد که تیمی با وضعیت اقتصادی کنونی فوتبال اروپا حاضر به خرید او باشد و به همین دلیل یوونتوس قصد دارد او را قرض دهد.

در همین حال امکان دارد یووونتوس این بازیکن را به عنوان بخشی از قیمت خرید یک بازیکن دیگر معاوضه کند و پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد که 4 فصل برای بیانکونری بازی کرد یکی از آنها است.

رمزی شنبه شب به دلیل مصدومیت یوونتوس را در مصاف با میلان در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا همراهی نکرد. او در این فصل مجموعاً 15 بازی در سری A، 5 بازی در لیگ قهرمانان اروپا، سه بازی در جام حذفی ایتالیا و یک بازی در سوپرجام ایتالیا (798 دقیقه) انجام داد و مجموعاً 4 گل زد و یک پاس گل داد.

انتهای پیام/

 

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم