یوونتوس به سوارس برای جدایی از بارسلونا کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش شبکه‌های تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» و «اسپورت ایتالیا» و روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»، لوئیس سوارس تبدیل به گزینه اصلی آندره‌آ پیرلو برای تقویت خط حلمه یوونتوس شده است. این مهاجم اروگوئه‌ای که تنها یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و گفته می‌شود در برنامه‌های تاکتیکی رونالد کومان سرمربی جدید کاتالان‌ها جایی ندارد، در حال مذاکره با این باشگاه برای فسخ توافقی قراردادش است.

جان‌لوکا د‌ی‌مارتزیو کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه «اسکای اسپورت ایتالیا» مدعی شد اگر بارسلونا با فسخ قرارداد سوارس موافقت نکند، یوونتوس برای تسریع روند انتقال این بازیکن به جمع راه‌راه پوشان تورین حاضر است پیشنهادی به بارسلونا بدهد که به واسطه بندهای پاداش براساس عملکرد، رقمی قابل توجه نصیبش خواهد شد.

نشریه «کوریره دی‌تورینو» ایتالیا هم مدعی شد سوارس در صورت پیوستن به یوونتوس، دستمزدی معادل 14 میلیون یورو پیش از کسر مالیات (10 میلیون یورو خالص) دریافت خواهد کرد.

یوونتوس همچنین نسبت به جذب ادین ژکو مهاجم بوسنیایی تیم فوتبال رم علاقه‌مند است، اما او برای پیوستن به جمع راه‌راه پوشان تورین متقاعد نشده است. این مهاجم بوسنیایی که رم برای فروشش 12 میلیون یورو می‌خواهد یا در جمع جالوروسی خواهد ماند یا به اینتر ملحق می‌شود.

مهاجم پیشین لیورپول تاکنون در 283 بازی برای بارسلونا به میدان رفته و 198 گل به ثمر رسانده است. سوارس 32 ساله همچنین به این تیم برای کسب 13 جام مختلف از جمله چهار قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم