گودین: به عنوان بازیکن به اتلتیکومادرید باز نخواهم گشت

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اخیراً یک رسانه اسپانیایی با انتشار گزارشی مدعی شد؛ دیه‌گو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید به دنبال این است تا دیه‌گو گودین را به این تیم بازگرداند اما این مدافع آرژانتینی احتمال عملی شدن چنین سناریویی را رد کرد. او تابستان گذشته پس از 9 فصل حضوری موفق در اتلتیکومادرید تصمیم گرفت به اینتر در سری A ایتالیا ملحق شود.

گودین به امید تبدیل شدن به فرمانده خط دفاعی تیم تحت هدایت آنتونیو کونته، اتلتیکو را ترک و به اینتر پیوست اما نه تنها به رهبر خط دفاعی تیم تبدیل نشد، بلکه در این مدت جایگاه ثابتی هم در ترکیب اصلی نراتزوری نداشته و به نوعی آنتونیو کونته، آلساندرو باستونی را به او ترجیح داده است.

این مدافع 34 ساله در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی درباره آینده حرفه‌ای‌اش گفت: خیلی از مردم از من می‌پرسند که ممکن است به اتلتیکو برگردی اما باید بگویم که دوران من در اتلتیکو تمام شده است. حضور در این تیم بدون تردید بهترین دوره حرفه‌ای من حداقل تاکنون بوده است اما دوران من به عنوان بازیکن اتلتیکو تمام شده است و من آن صفحه از دوران حرفه‌ای‌ام را ورق زده‌ام و حالا چالشی جدید را با اینتر تجربه می‌کنم.

وی افزود: حضور در اینتر تجربه متفاوتی است و من در حال پیشرفت و یادگیری چیزهای جدیدی هستم. به طور حتم به عنوان بازیکن به اتلتیکومادرید بازنخواهم گشت. کسی چه می‌داند شاید در پست و مقامی دیگر به این باشگاه بازگشتم اما قطعاً برای همیشه هوادار اتلتیکومادرید باقی خواهم ماند.

گودین همچنین در خصوص رقابت برای قهرمانی در سری A ایتالیا که اینتر پشت‌سر تیم‌های یوونتوس و لاتزیو در رده سوم جدول قرار دارد، خاطرنشان کرد: یوونتوس ترکیب بزرگی از بازیکنان دارد و در بازی‌های خیلی کمی شکست خورده است. وقتی آنها از یک مزیت کوچک برخوردارند، کنار زدن‌شان کار دشواری است چون یووه تقریباً همیشه با اقتدار پیروز می‌شود.

وی ادامه داد: نمی‌دانم لاتزیو چگونه به مسابقات بازخواهد گشت اما آنها پیش از متوقف شدن بازی‌ها روند فوق‌العاده‌ای داشتند. نمی‌دانم لاتزیو چند بازی بود که شکست نخورده بود اما آنها چند بازیکن فوق‌العاده دارند و قطعاً تا آخرین لحظه برای قهرمانی خواهند جنگید.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم