گواردیولا: گلزنی مقابل دفاع 9 نفره کار آسانی نیست/ مارادونا باعث بهتر شدن فوتبال شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برتری یک بر صفر در خانه المپیاکوس، 12 امتیازی شدند و صعود زودهنگام خود به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها را جشن گرفتند، پس از این دیدار گفت: ما عالی بازی کردیم و در تمامی پست‌ها واقعاً عالی بودیم. ما صعودمان به مرحله بعد را قطعی کردیم، بنابراین حالا می‌توانیم روی رقابت‌های  دیگر تمرگز کنیم. دوست داشتیم گل‌های بیشتری در این بازی می‌زدیم، اما آن روز هم فرا می‌رسد که گل‌های بیشتری بزنیم.

وی افزود: در این دیدار هجومی‌تر بودیم، اما وقتی حریف با 9 بازیکن دفاع می‌کند، کار برای گلزنی آسان نیست. سعی کردیم بال‌های خود را به مهاجمان نزدیک کنیم که همه آنها یعنی برناردو سیلوا، فیل فودن و رحیم استرلینگ خیلی هجومی ظاهر شدند. بنجامین مندی و ژوائو کانسلو هم فوق‌العاده بودند. گوندوگان و رودری هم اینطور بودند و در کل عملکرد سطح بالایی را از خود به نمایش گذاشتیم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی همچنین با اشاره به درگذشت اسطوره فوتبال آرژانتین براثر ایست قلبی اظهار داشت: یکسال پیش یک بنری در آرژانتین بود که رویش نوشته بود “مهم نیست که تو با زندگی‌ات چه کردی دیه‌گو، مهم این است که تو برای زندگی ما چه کردی”. مارادونا باعث بهتر شدن فوتبال و باعث لذت بردن بیشتر ما از این رشته ورزشی شد. کاری که او در ناپولی و برای تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 1986 انجام داد، باورنکردنی بود. از جانب منچسترسیتی، خانواده او را در آغوش می‌کشم. در آرامش بخوابی دیه‌گو.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم