گواردیولا: خوشحالیم که برای چهارمین سال متوالی در نیمه نهایی جام اتحادیه هستیم/ اخراج آرتتا اشتباه است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) موفق شدند در ورزشگاه امارات شهر لندن با نتیجه 4 بر یک بر آرسنال غلبه کنند و راهی مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس شوند، پس از این بازی گفت: خوشحالیم که برای چهارمین سال متوالی در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه هستیم. ما بازی را خوب شروع کردیم. آرسنال هم بازی را با پنج مدافع آغاز کرد، اما وقتی تعداد مدافعانش را به چهار نفر کاهش داد، ما کمی به دردسر افتادیم.

وی افزود: بین دو نیمه تغییراتی در سیستم بازی‌مان به وجود آوردیم و یک بازیکن را در پستی که به آن نیاز داشتیم، گذاشتیم که همین باعث شد تا عملکرد بهتری را از خود ارائه کنیم. در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و گل‌های دوم و سوم را به ثمر رساندیم که در چنین بازی‌های حذفی خیلی مهم هستند.

سرمربی منچسترسیتی همچنین درباره احتمال اخراج دستیار پیشین خود از سمت سرمربیگری آرسنال بابت تداوم نتایج ضعیف اظهار داشت: اگر آرسنال اقدام به اخراج آرتتا کند، اشتباه بزرگی مرتکب شده است. اطمینان دارم که آنها به میکل اعتماد خواهند کرد.

منچسترسیتی حالا در بازی بعدی خود باید شنبه شب پیش رو در رقابت‌های لیگ برتر در خانه‌اش به مصاف نیوکاسل برود. شاگردان پپ در حال حاضر با 23 امتیاز و البته با یک بازی کمتر در رده هشتم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها هستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم