کیفر ساترلند دوست دارد با جک باوئر برگردد

بازیگر سریال «۲۴» گفته دوست دارد با ایفای نقش جک باوئر بازگردد.

به نقل از ورایتی، کیفر ساترلند بازیگر اصلی سریال «۲۴» ابراز تمایل کرده تا با ادامه سریال بازگردد.

آخرین بار ساترلند در سال ۲۰۱۴ با بازی در سریال کوتاه ۱۲ اپیزودی «۲۴: یک روز دیگر زنده بمان» در نقش جک باوئر ظاهر شد. وی به تازگی در گفت‌وگو با «جی‌کیو مگزین» اظهار کرده که در را برای ادامه سریال «۲۴» باز گذاشته زیرا احساس می‌کند بخش‌های از داستان باوئر هنوز حل نشده باقی مانده است.

ساترلند درباره ایفای این نقش در این مصاحبه گفته است: دلم برایش تنگ شده‌. تجربه فوق‌العاده‌ای بود.

وی افزود: به این نتیجه رسیده‌ام که اصولاً نباید درباره اینکه کاری را انجام می‌دهی یا نه پاسخ قطعی بدهی. عاشق ایفای نقش آن شخصیت هستم. فکر می‌کنم داستان حل‌نشده باقی مانده. اگر داستانی نوشته شود که توجه مرا جلب کند و فکر کنم باید در آن مشارکت کنم، خب حمایتش می‌کنم، حتی اگر میزان مشارکت من محدود باشد.

ساترلند همچنین تاکید کرده که مشارکت وی در ادامه این پروژه بسیار به کیفیت نویسندگی بستگی دارد و اگر سازنده سریال یعنی هاوارد گوردن برای ساخت ادامه آن انگیزه داشته باشد او هم تمایل دارد که در ادامه آن حضور داشته باشد. وی افزود: باید دید چه پیش می‌آید.

سریال «۲۴» از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۰ روی آنتن رفت و در طول ۹ فصل و ۱۹۲ اپیزود مخاطب زیادی یافت. این مجموعه سال ۲۰۰۶ برنده امی بهترین سریال درام شد.

ساترلند در مصاحبه‌اش گفته که وقتی در حال تولید سریال بودند و حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر رخ داد تا مرز کناره‌گیری از سریال پیش رفت. «۲۴» نوامبر ۲۰۰۱ و تنها چند ماه پس از آن حملات روی آنتن رفت.

وی افزود که حتی چند هفته در بازی حضور نیافت و فکر می‌کرد نمایش این سریال داغ این حملات را تازه می‌کند و کسی نمی‌خواهد چیزی مرتبط با این رویدادهای دردناک را در تلویزیون ببیند. ولی مردم جور دیگری فکر می‌کردند و این سریال چیزی بود که آنها می‌خواستند و خب ما هم انجامش دادیم.

ادامه سریال «۲۴» سال ۲۰۱۷ با «۲۴: میراث» روی آنتن رفت که برای اولین بار بازیگر جدید در نقش اصلی ظاهر شد و کوری هاکینز این نقش را برعهده گرفت. ساترلند تهیه‌کننده این سریال بود اما در برابر دوربین نقشی ایفا نکرد.

ساترلند چند ماه پیش در مصاحبه دیگری گفته بود نظرش این است که سریال با بازیگران جدیدی ادامه پیدا کند و هدف آن‌ها این باشد که باوئر را از چین یا هر جهنم دیگری که رفته، نجات دهند.