کونته: لوکاکو مقابل آتالانتا به ترکیب برمی‌گردد/ پادلی به کرونا مبتلا شده است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال اینتر در نشست خبری پیش از بازی امروز (یکشنبه) تیمش مقابل آتالانتا در هفته هفتم سری A آخرین وضعیت تیمش را به خبرنگاران اعلام کرد و گفت که روملو لوکاکو پس از یک هفته غیبت به دلیل مصدومیت دوباره به ترکیب نراتزوری بازخواهد گشت.

کونته گفت: این هفتمین بازی‌مان طی 20 روز اخیر است پس تیم خسته است اما ما هنوز هم برای ارائه یک عملکرد خوب انگیزه داریم. باید ببینیم که کدام بازیکنان در شرایط بهتری برای حضور در این بازی هستند. لوکاکو با ما تمرین کرده پس احتمال اینکه او در ترکیب قرار بگیرد بسیار زیاد است. حال و هوای تیم بعد از بازی‌مان مقابل رئال مادرید همانطور است که باید باشد.

لوکاکو دو بازی قبلی اینتر شامل تساوی 2-2 مقابل پارما و باخت 3بر2 به رئال مادرید در لیگ قهرمانان را به دلیل مصدومیت از دست داد اما او حالا می‌تواند آبی‌و‌مشکی‌پوشان را در یک بازی سخت مقابل آتالانتا همراهی کند.

کونته افزود: روبه‌رو شدن با آتالانتا کار آسانی نیست چون آنها مربی فوق‌العاده‌ای دارند که به این تیم اعتبار داده است. آنها به طور مداوم هر کدام از بازیکنان حریف را که صاحب توپ باشد تحت فشار قرار می‌دهند و از نظر هجومی هم تیم بسیار خوبی دارند. بنابراین ما باید عملکرد فوق‌العاده‌ای را به نمایش بگذاریم. ما تقریباً به هدف‌مان نزدیک هستیم و تا قدم بعدی ارتقای کیفیت بازی‌مان فاصله زیادی نداریم. با این حال حتی سخت‌تر از چیزی که تا الان کار می‌کردیم، کار کنیم تا فاصله ناچیزی که تا رسیدن به این هدف داریم را هم از میان برداریم و این یعنی که هنوز به طور کامل هدف‌مان محقق نشده است. باید پروسه‌ای که آغاز کرده‌ایم را ادامه دهیم. اگر لیاقتش را داشته باشیم، باید بازی را ببریم و خب جایگاه‌مان هم در جدول بهتر می‌شود وگرنه طبیعی است که در جدول پایین‌تر برویم. ما برای این بازی دانیله پادلی (دروازه‌بان دوم اینتر) را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداریم. همچنین حضور روبرتو گالیاردینی و یونوت رادو هم قطعی نیست چرا که آنها باید دوباره تست کرونا بدهند.

 

تیم فوتبال اینتر امروز از ساعت 17:30 به وقت تهران میهمان آتالانتایی خواهد بود که دو پله بالاتر و یک امتیاز بیشتر از این تیم در جایگاه چهارم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم