کونته: اینتر هنوز در لیگ قهرمانان زنده است/ از بازیکنانم تشکر می‌کنم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر با پیروزی 3 بر 2 مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ شانس صعودش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را زنده نگه داشت. این تیم در هفته آخر رقابت‌ها باید در خانه، شاختار را شکست دهد و امیدوار باشد که رئال مادرید در اسپانیا مقابل مونشن‌گلادباخ مساوی نکند.

آنتونیو کونته سرمربی اینتر پس از کسب اولین پیروزی‌اش در این فصل لیگ قهرمانان اروپا گفت: گلادباخ تیم واقعاً روی فرمی است، چه در بوندس‌لیگا چه در لیگ قهرمانان. ما اگر کار تیمی درست و حسابی نمی‌داشتیم و از قدرت بدنی بالا و انگیزه کافی برخوردار نبودیم، نمی‌توانستیم این تیم را در خانه‌اش شکست دهیم. پیروزی کاملاً حق تیم ما بود و راستش را بخواهید من فکر می‌کنم که می‌توانستیم راحت‌تر از این‌ها بازی را ببریم تا در دقایق پایانی بازی مجبور نباشیم آنقدر استرس را تحمل کنیم. ما صدرنشین گروه‌مان را شکست دادیم و هنوز زنده‌ایم. به همین دلیل من از بازیکنانم بابت روحیه‌ای که به نمایش گذاشتند تشکر می‌کنم.

کونته افزود: چیزی که من از بازیکنانم می‌خواهم این است که احساس مسئولیت‌پذیری‌شان را ارتقا دهند چون تنها در این صورت ما به یک تیم جاه‌طلب تبدیل می‌شویم. بازی‌هایی مانند این نشان می‌دهد که تیم ما متحد است و همه اعضایش در یک مسیر حرکت می‌کنند و می‌خواهند باعث لذت بردن هواداران شوند.

سرمربی ایتالیایی اینتر در پاسخ به این سؤال که بین دو نیمه چه حرفی به بازیکنانش زد و اینکه آیا به آنها به خاطر عملکردشان در پایان نیمه اول تشر زده است، گفت: دریافت گل تساوی در آستانه پایان نیمه اول برخلاف جریان بازی، می‌توانست ما را نابود کند. ما در وقفه بین دو نیمه برخی چیزها را آنالیز کردیم، چرا که قبل از پایان نیمه مرتکب اشتباهاتی شده بودیم. با این حال بازیکنان در آن مقطع حمایت مرا نیاز داشتند. من به آنها گفتم که باید به کارمان ادامه دهیم و دوباره با همان کیفیتی که در ابتدای بازی داشتیم به میدان برویم. خوشحالم وعده‌ای که به آنها دادم درست از آب درآمد، چون وقتی یک مربی درباره مسائلی حرف می‌زند که به وقوع نمی‌پیوندد، بازیکنان ممکن است اعتمادشان را به او از دست بدهند.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم