کونته: اریکسن هر وقت به زمین بیاید، کیفیت تیم را بهبود می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته پس از برتری 2 – صفر تیمش در خانه لودوگورتس در دور رفت مرحله یک‌ شانزدهم‌ نهایی رقابت‌های لیگ اروپا گفت: در نیمه اول سرعت بازی بسیار پایین بود و ما خود را با وضعیت بازی حریف تطبیق دادیم. در نیمه دوم از نظر ریتم و شدت در بازی تغییر کردیم و توپ را سریعتر به گردش درآوردیم. گل زدیم  و شانس گلزنی به وجود آوردیم.

 سرمربی اینتر افزود: در لیگ اروپا از سیستم چرخشی استفاده می‌کنیم و با استفاده از این رقابت‌ها می‌توانیم به بازیکنانی که زمان بازی زیادی نکرده‌اند، فرصت دهیم. نباید فراموش کرد اگر با یک ترکیب مشابه در روزهای پنجشنبه و یکشنبه بازی کنیم، تیم از نظر سطح فیزیکی و روحی دچار مشکل می‌شود.

کونته درباره کریستین اریکسن که اولین گلش را برای اینتر به ثبت رساند، عنوان کرد: اریکسن  خوب بازی کرد اما می‌تواند حتی بهتر از آنچه  از او دیدیم، ظاهر شود. به خاطر گلی که به ثمر رساند، خوشحالم زیرا گلزنی باعث اعتماد به نفس بیشتر می‌شود. اریکسن هنوز به بهترین شرایط فیزیکی خود نرسیده و باید ریتم و آمادگی سال‌های قبل خود را به دست آورد اما ما آرام هستیم. نگران نیستیم زیرا می‌دانیم بازیکنی را به خدمت گرفته‌ایم که چه از دقیقه اول و چه وقتی در نیمه دوم به بازی می‌آید، می‌تواند کیفیت را بالاتر ببرد اریکسن را به بهترین فرم می‌رسانیم. من به صلاح اینتر فکر می‌کنم  و می‌خواهم  او به بهترین نحو ممکن با تیم هماهنگ شود اما دیگران به چیز متفاوتی می‌اندیشند. او و کل تیم قطعا می‌توانند بهتر کار کنند.

وی درباره هندانوویچ گفت: نمی‌دانم هندانوویچ  او به بازی با سامپدوریا می‌رسد یا نه اما هر روز شرایطش را ارزیابی می‌کنیم. به پادلی ایمان داریم. هندانوویچ هنگامی که آماده شود به ترکیب باز خواهد گشت.

 

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم