کونته:تفاوت زیادی بین اینتر و یوونتوس وجود دارد/ تا قبل از گل رمزی بازی متعادل بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته پس از شکست 2 بر صفر تیمش در دربی ایتالیا در خانه یوونتوس، گل رمزی برای تیم رقیب را عامل برهم خوردن تعادل در جریان رقابت و شکست نرآتزوری دانست. 

سرمربی تیم فوتبال اینتر اظهار داشت: تا زمان گل اول یوونتوس،  مسابقه بسیار متعادل بود. نیمه دوم را خیلی بهتر از آن‌ها شروع کردیم اما گل آرون رمزی همه چیز را تغییر داد و از نظر روانی اوضاع متفاوت شد. گل رمزی باعث افزایش اعتماد به نفس بازیکنان یوونتوس شد و به ما ضربه زد. نتوانستیم اوضاع را بهبود ببخشیم.

کونته معتقد است که تفاوت زیادی میان اینتر و یوونتوس وجود دارد. او در این باره تصریح کرد: تفاوت میان ما و یوونتوس، بدون احتساب بازی عقب افتاده  با سامپدوریا، 6 امتیاز است. 2  شکست از یوونتوس، یکی در خانه  و دیگری در ورزشگاه یووه، این اختلاف را به وجود آورد. باید از این شکست درس بگیریم و از لحاظ شخصیت، کیفیت و قدرت پیشرفت کنیم. این شکست باید به ما کمک کند تا پیشرفت کنیم و متوجه شویم از صدر جدول تا چه اندازه دور هستیم. مطمئنا این شکست نباید تیم را آزرده خاطر کند زیرا می‌دانستیم اختلاف زیادی بین ما و یوونتوس وجود دارد. در هر 2 دیدار مقابل آن‌ها مغلوب شدیم. نتایج به طور شفاف همه چیز را بیان می‌کند. 

او در ادامه گفت:  اگر بخواهیم در بالاترین سطح رقابت کنیم، باید از نظر شخصیتی رشد کنیم. این در مورد ویژگی‌های فردی هم صدق می‌کند زیرا بازیکنانی از نظر شخصیتی قوی‌تر هستند و دیگر بازیکنان نسبت به آن‌ها در سطح پایین‌تری قرار دارند. همه ما باید در این زمینه بهتر عمل کنیم و مصمم‌تر باشیم.

کونته  اذعان کرد: ما در مورد تیم یوونتوس صحبت می‌کنیم؛  تیمی که طی  8 فصل  مدام درحال قوی‌تر شدن است. سران یووه هر سال  بازیکنان با کیفیت و با تجربه زیادی به تیم خود اضافه می‌کنند و  جام‌های بیشتری را نسبت به گذشته می‌گیرند. پروژه ما از 7 ماه پیش آغاز شده  و در تلاش هستیم بیشترین تلاش را برای برای ارتقا ترکیب اینتر انجام دهیم اما نمی‌توانیم خودمان را با تیمی که به مدت 8 فصل در ایتالیا حکمرانی کرده،  مقایسه کنیم. اهداف اینتر  نسبت به فصول گذشته در سطح بالاتری است. باید سال به سال، پروژه خود را  بسازیم تا به سطح تجربه، کیفیت و شخصیتی که یوونتوس دارد، برسیم. من در حال حاضر فاصله زیادی بین خودمان و یوونتوس مشاهده می‌کنم.

او در پایان افزود: همه ما خانواده داریم، بنابراین طبیعتا نگرانی‌هایی بابت شیوع ویروس کرونا  وجود دارد. سخت است  وانمود کنیم هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد. مقابله با برخی از مشکلات دشوار است. همه ما انسان هستیم، عزیزانی داریم و امیدوارم در نهایت تصمیماتی گرفته شود تا از همه افراد محافظت شود؛ بدون اینکه تبعیضی به وجود بیاید. مقامات تصمیم می‌گیرند  و فقط می‌توانیم پیشنهاداتشان را بپذیریم.

 

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم