کومان: بارسلونا باید بهتر بازی کند به ویژه بدون توپ/ تراشتگن باز هم ثابت کرد چه دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان در نشست خبری پس از برد خانگی 2 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال بارسلونا مقابل دیناموکیف در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که سومین برد متوالی آبی‌و‌اناری‌ها بود و آنها را با 9 امتیاز در صدر جدول گروه G نگه داشت، به خبرنگاران گفت: بازی را خوب شروع کردیم و خیلی زود هم با پنالتی که به دست آوردیم پیش افتادیم و در ادامه هم موقعیت‌‌های زیادی برای زدن گل‌های بیشتر داشتیم. اما رفته‌رفته کنترل بازی از دست‌مان خارج شد. دیناموکیف در برخی لحظات بازی بیش از اندازه موقعیت خطرناک روی دروازه ما ایجاد کرد اما به لطف واکنش‌های خوب مارک (آندره تراشتگن) که امشب خارق‌العاده بود آنها نتوانستند گل‌های بیشتری بزنند. در نهایت 2 بر یک بردیم اما به سختی. عملکرد‌مان می‌توانستیم بهتر از این‌ها باشد به خصوص در حرکات بدون توپ.

کومان افزود: به نظر من مشکل تیم ما این است که گاهی اوقات درست و حسابی حریف را پرس نمی‌کند و وقتی هم که شما حریف را تحت فشار نگذارید به او فضای بازیسازی می‌دهید. اگر پرس می‌کردیم که همه بازیکنان باید در این کار شرکت داشته باشند و اگر دفاع را از خط حمله‌مان آغاز می‌کردیم که در این بخش هم فکر می‌کنم ضعف‌هایی داریم، کارمان راحت‌تر می‌شد. دیناموکیف خوب بازی می‌کرد و کلی موقعیت خطرناک به وجود آورد.

 

سرمربی هلندی بارسلونا ادامه داد: در کل ما از نظر دفاعی عملکرد خوبی داشته‌ایم اما در هیچ یک از بازی‌های قبلی‌مان یک تیم به این اندازه نتوانسته بود روی دروازه ما خطرساز شود. بازی بدون توپ ما باید بهتر از این‌ها باشد.

عملکرد خیره کننده تراشتگن و شش واکنش نجات‌بخش این دروازه‌بان آلمانی نشان می‌داد که چرا کومان از عملکرد تیمش به اندازه کافی راضی نیست. او در تمجید از عملکرد سنگربان آلمانی بارسایی‌ها گفت: یک بار دیگر تراشتگن نشان داد که دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای است. او یک هفته خوب تمرین کرد و ما هم دیدیم که آماده است و به همین دلیل در ترکیب قرار گرفت. تراشتگن برای تیم ما مهره بسیار مهمی است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم