کومان آب پاکی را روی دست سوارس ریخت/ مهاجم اروگوئه جایی در برنامه‌های سرمربی جدید بارسلونا ندارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریات مارکا، آ اس و اسپورت اسپانیا هر سه در مهم‌ترین خبر صفحه نخست سایت اینترنتی خود از کنار گذاشته شدن لوئیس سوارس از برنامه‌های رونالد کومان خبر داده‌اند.

طبق اعلام این سه نشریه سرمربی هلندی جدید کاتالان‌ها بعد از ملاقات با مسی برای جلب رضایت او برای ماندن در بارسلونا، در شرایطی متضاد به سوارس گفته است که می‌تواند از آبی‌و‌اناری‌ها جدا شود، چرا که این مهاجم اروگوئه‌ای جایی در برنامه‌های او ندارد.

سوارس در فصل اخیر از مشکلات جسمانی و مصدومیت‌های فراوانی رنج برد هرچند افت محسوس قوای جسمانی و عملکرد او از 18 ماه پیش مشهود بود.

در همین حال رادیو کاتالونیا اعلام کرده است که کومان امروز (دوشنبه) در تماسی تلفنی به سوارس گفته است که برای خود به دنبال تیمی جدید باشد و حالا برنامه او روی پیدا کردن راهی برای انتقال مهاجم اروگوئه‌ای است.

 

ستاره سابق لیورپول یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد، اما قراردادش بندی دارد که به او اجازه می‌دهد یک سال دیگر هم در نوکمپ بماند. گویا این بند در صورت حضور سوارس در تعداد مشخصی از بازی‌های فصل آینده بارسلونا فعال می‌شود و به همین دلیل هم کومان می‌خواهد قبل از آغاز فصل جدید سوارس از لیست بازیکنانش خارج شود. این در حالی است که این بازیکن ملی‌پوش خود خواهان ماندن است.

در حال حاضر از آژاکس به‌عنوان تنها مشتری سوارس یاد می‌شود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم