کولیبالی از لیست خرید منچستریونایتد خارج شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کالیدو کولیبالی که پیش از این بارها بحث پیوستنش به منچستریونایتد مطرح بود، اما هیچ‌گاه این انتقال شکل عملی به خود نگرفت، دیگر جزو اولویت‌های این باشگاه انگلیسی نیست.

نشریه انگلیسی «منچستر ایونینگ نیوز» خبر داد باشگاه منچستریونایتد نام این مدافع سنگالی را از لیست خریدهای احتمالی خود خارج کرده‌ است، چون اولگنار سولسشایر از عملکرد مدافعان میانی حال حاضر خود راضی است.

کولیبالی 28 ساله که مدتی بود مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار داشت، این فصل با مصدومیت‌های جدی مواجه شده است، به همین خاطر تنها در 21 بازی از رقابت‌های مختلف توانسته آبی‌پوشان ناپل را همراهی کند.

کالیدو که در سال 2014 در ازای 6.5 میلیون پوند از خنک بلژیک جدا شد و به آبی‌پوشان ناپل پیوست، عملکرد خوبش در این تیم ایتالیایی همراه با کسب عنوان بهترین مدافع سری A در فصل 19-2018 شد. او پیش از این مورد توجه باشگاه رئال مادرید هم قرار داشت.

این مدافع سنگالی که تا پایان ماه ژوئن 2023 تحت‌ قرارداد ناپولی است، ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات با کاهشی قابل‌توجه به 56 میلیون یورو رسیده است، اما انتظار می‌رود انتقال احتمالی وی در ازای رقمی بیشتر از این عملی شود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم