کلوپ: جو داخل زمین فوق‌العاده بود/ سبک بازی لیورپول و منچسترسیتی متفاوت از هم است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته سی‌ویکم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه 4 بر صفر مقابل کریستال‌پالاس به برتری رسید و به یکقدمی قهرمانی در این رقابت‌ها رسید، پس از این بازی درباره شباهت بازی تیمش با منچسترسیتی گفت: بیشتر از نمی‌توانستیم به منچسترسیتی احترام بگذاریم. فوتبالی که آنها به نمایش می‌گذارند را واقعاً دوست دارم، اما سبک بازی ما با من‌سیتی متفاوت است و ما می‌خواهیم متفاوت باشیم. ما نمی‌توانیم به مانند منچسترسیتی باشیم. سبک بازی لیورپول و منچسترسیتی متفاوت از هم است و من هر دو را دوست دارم.

سرمربی آلمانی لیورپول همچنین درباره کسب این پیروزی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آنفیلد که به خاطر شرایط کرونایی هواداران نمی‌توانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند، اظهار داشت: تصور کنید اگر ورزشگاه در این بازی مملو از تماشاگر بود، آنها می‌توانستند این برد را به طور زنده و از نزدیک تجربه کنند و فوق‌العاده می‌شد اگر آنها در آنفیلد حضور پیدا می‌کردند.

وی افزود: صادقانه باید بگویم، فکر نمی‌کنم بازی می‌توانست از این بهتر شود. بازیکنانم به مانند زمانی که هواداران در ورزشگاه حضور داشتند، بازی کردند و جو داخل زمین فوق‌العاده بود. این بهترین بازی‌مان به لحاظ فشار در حمله بعد از شروع مجدد لیگ پشت‌ درهای بسته بود. عملکرد بازیکنان‌مان استثنایی بود.

کلوپ در پایان خاطرنشان کرد: رفتاری که بازیکنان در این بازی از خود نشان دادند، فوق‌العاده بود و این مورد و سبک بازی‌ مان را بسیار دوست داشتم.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم