کاوانی پس از پیوستن به منچستریونایتد: افتخاری بزرگ نصیبم شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن فرانسه با این باشگاه، قراردادی یک ساله‌ امضا کرده است. این قرارداد قابلیت تمدید به مدت یک سال دیگر را هم دارد.

کاوانی پس از قطعی شدن این انتقال گفت: منچستریونایتد یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان است و حضور در اینجا یک افتخار بزرگ به شمار می‌رود که نصیبم شد. در طول مدت استراحت، تلاش بسیاری کرده‌ام و احساس اشتیاق برای رقابت و نمایندگی این باشگاه خارق‌العاده را دارم. در طول دوران حرفه‌ای خود مقابل برخی از پُرشورترین هواداران فوتبال بازی کرده‌ام و می‌دانم منچستر نیز چنین شرایطی خواهد داشت.

وی ادامه داد: بسیار مشتاقم زمانی که بازگشت هواداران ایمن خواهد بود، جو ورزشگاه اولدترافورد را تجربه کنم. مشتاقانه منتظر ادامه نوشتن داستان کوچک خود در کتاب فوتبال هستم و می‌دانم به همین دلیل، تمرکزم باید مانند همیشه روی تلاش، تلاش و تلاش باقی بماند. با سرمربی گفت‌وگو کردم و این موضوع، تمایلم را به پوشیدن این پیراهن زیبا بیشتر کرده است.

باشگاه منچستریونایتد همچنین اعلام کرد که مدیران شیاطین سرخ با مسئولان باشگاه آتالانتا، برای انتقال آماد دیالوی 18 ساله به توافق رسیده‌اند و این بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی به منچستر خواهد آمد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم