چرا کاوانی فرصت رویارویی با پاری‌سن‌ژرمن را از دست داد؟

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادینسون کاوانی که در آخرین روز نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر با قرارداد یک ساله با قابلیت تمدید برای یکسال دیگر و به عنوان بازیکن آزاد به منچستریونایتد پیوست، به دلیل عدم آمادگی کامل شانس رویارویی با تیم پیشین خود یعنی پاری‌سن‌ژرمن را از دست داد. این مهاجم اروگوئه‌ای که با 200 گل‌زده بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به شمار می‌رود، در این تابستان پس از هفت فصل پارک‌دوپرنس را ترک کرد و راهی منچستریونایتد شد و حالا چند روزی می‌شود که تمریناتش را با این تیم انگلیسی آغاز کرده است.

اولگنار سولسشایر، سرمربی منچستریونایتد در گفت‌وگو با «رادیو مونت‌کارلو» فرانسه، درباره خرید جدیدش گفت: ما می‌خواستیم کاوانی هم اینجا با ما در پاریس باشد اما او مدت طولانی است که بازی نکرده است. ما فکر کردیم بهتر است که او به تمریناتش در منچستر ادامه دهد و آماد‌ه‌سازی بهتری داشته باشد. ادینسون می‌داند که به دنبال چه چیزی است و چه چیزی هم نیاز دارد. او به اندازه کافی آماده نبود.

منچستریونایتد برای تقابل با پاری‌سن‌ژرمن همچنین هری مگوایر، میسون گرین‌وود، جیسی لینگارد و اریک بایی را هم در اختیار دارد، دیداری که از ساعت 22:30 امشب (سه‌شنبه) به وقت تهران از گروه H با قضاوت آنتونیو متئو لاهوس اسپانیایی در ورزشگاه پارک‌دوپرنس آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم