پیگرینی: غلبه کردن بر رئال مادرید و VAR سخت است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مانوئل پیگرینی سرمربی تیم فوتبال رئال بتیس می‌گوید تشخیص‌های VAR در بازی شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل رئال مادرید در هفته سوم لالیگا که با باخت 3 بر 2 بتیس خاتمه یافت کار مردان او را سخت کرده است.

سرمربی شیلیایی بتیس که خودش زمانی هدایت رئال مادرید را برعهده داشت، شب گذشته در حالی شاهد باخت خانگی شاگردانش بود که این تیم 2 بر یک از میهمان نامدار خود پیش بود اما در نیمه دوم، سه بار مداخله کمک داور ویدئویی (VAR) برای بررسی اتفاقات بازی ورق را به سود میهمان مادریدی برگرداند.

پیگرینی در نشست خبری پس از بازی گفت: زمانی که حریف شما رئال مادرید و VAR باشد، کار بیش از اندازه سخت می‌شود. ما در نیمه اول مسابقه به مراتب بهتر از رئال مادرید بودیم و دو گل زدیم و سه موقعیت گلزنی مسلم داشتیم. در نیمه دوم بازی متعادل‌تر بود و بعد هم که بازیکن ما کارت قرمز گرفت و پنالتی شد و دقایق زیادی را با 10 بازیکن بازی کردیم. زمانی که شما مقابل رئال مادرید بازی می‌کنید و VAR تشخیص می‌دهد که یک بازیکن‌تان باید اخراج شود و یک پنالتی هم به حریف‌تان بدهد، کار بسیار سخت می‌شود. من اما معتقدم تا زمانی که 11 نفره بودیم، بسیار خوب بازی می‌کردیم.

 

پیگیرینی که تیمش در دو بازی قبلی خود در فصل جدید لالیگا پیروز شده بود، افزود: نکته مثبت این است که من از هر زمان دیگری مطمئن‌ترم که تیم ما در مسیر درستی قرار دارد. زمانی که ما 11 بازیکن در زمین داشتیم، خیلی بهتر از حریف بازی می‌کردیم. بازی داور دارد و کار او هم بازبینی صحنه‌هاست. به نظر من اتفاقاتی که در این بازی رخ داد، منصفانه بود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم