پیولی: زلاتان خواست تعویضش کنم اما به حرفش اعتنا نکردم/ هنوز برای حرف زدن درباره اسکودتو خیلی زود است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی پس از پیروزی 2 بر یک شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال میلان مقابل اینتر در اولین دربی دلامادونینای فصل از زلاتان ابراهیموویچ که هر دو گل روسونری را به ثمر رساند، تمجید کرد.

پیولی که تیمش با کسب چهار برد متوالی صدرنشین جدول سری A است، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من روز قبل از بازی گفتم که نتیجه این مسابقه سرنوشت‌ساز نیست. البته ما از شکست دادن تیمی که کلی بازیکن باکیفیت دارد و در این بازی هم برای ما کلی مشکل ساخت راضی هستیم، اما ما هم به خوبی استقامت کردیم و زمانی که فرصت داشتیم، ضربات حریف را پاسخ دادیم. یک پیروزی مهم کسب کردیم، اما هنوز راهی بسیار طولانی پیش رو داریم و هنوز کلی کار دیگر باید انجام دهیم تا پیشرفت کنیم. زلاتان خیلی خسته بود و حتی از من خواست که تعویضش کنم، اما این بار این من بودم که به حرفش اعتنا نکردم! زلاتان الگویی مثال‌زدنی است. او با استعداد، انگیزه، شخصیت و توانایی‌هایش خدمات فراوانی به تیم انجام می‌دهد. او نمونه‌ای تمام عیار از یک بازیکن حرفه‌ای است که برای تیمش هر کاری انجام می‌دهد و برایش فرقی نمی‌کند که در فینال یک جام حذفی باشد یا یک بازی در زمین تمرینی، چون فقط می‌خواهد برنده باشد.

 

پیولی افزود: در نیمه دوم اینتر ما را تحت فشار گذاشت، اما ما مقاومت کردیم که این نشان از پیشرفت تیم‌مان و درس گرفتن از اشتباهات قبلی و بالا رفتن تمرکزمان دارد. روحیه تیمی ما باورنکردنی است. ما برای رسیدن به اهداف‌مان می‌جنگیم و تا الان هم تمام بازی‌های‌مان را برده‌ایم که هیچ یک از آنها هم بازی‌‌های آسانی نبوده‌اند. این یعنی که ما از نظر تاکتیکی و فنی هم باید پیشرفت کنیم، چون برای کسب پیروزی همیشه نمی‌توانیم روی شخصیت تیم حساب کنیم. پتانسیل میلان برای قهرمانی؟ من دوست دارم مثبت‌اندیش باشم و خودم را آدمی خوش‌بین بدانم، اما این را هم می‌دانم که حداقل سه چهار باشگاه هستند که بیشتر از ما سرمایه‌گذاری کرده‌اند و نسبت به ما جلوتر هستند. ما هم تیمی جاه‌طلب هستیم، اما بخش بیشتر سرمایه‌گذاری‌های ما برای آینده است. در حال حاضر در سری A هفت باشگاه در سطحی بسیار بالا قرار دارند و تنها چهار تای آنها در پایان فصل می‌توانند از کسب سهمیه لیگ قهرمانان خوشحال باشند. تیمی که می‌خواهد اسکودتو را ببرد باید سطح کیفی‌ بازیکنانش را بالا ببرد. حتی وقتی آن کار را انجام دهد هم به زمان نیاز دارد تا به اهدافش برسد. باشگاه‌های زیادی بوده‌اند که بیشتر از ما سرمایه‌گذاری کرده‌اند و هنوز موفق به کسب قهرمانی نشده‌اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم