پیولی:کار کردن با زلاتان برای بازیکنانم انگیزه بخش است/ باید در این شرایط سخت به هواداران شادی هدیه دهیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل جنوا در هفته آتی رقابت‌های سری A ایتالیا  از عزم شاگردان خود برای کسب پیروزی سخن گفت.

 سرمربی تیم فوتبال میلان اظهار داشت: ما امروز در سن سیرو جلسه تمرین بدون تماشاگر داشتیم و بنابراین می‌دانیم فردا در انتظار چه چیزی خواهیم بود. به چنین شرایطی عادت نداریم اما نباید آن را تبدیل به بهانه کنیم. این یک شرایط بحرانی برای کل کشور است و باید تمرکز کامل داشته باشیم. باید بدانیم همه هواداران  از تلویزیون بازی را می‌بینند. باید در این شرایط سخت، به هواداران شادی هدیه کنیم. 

 پیولی ادامه داد:همیشه حمایت باشگاه را از خودم احساس کرده‌ام. من با تمرکز و انگیزه در میلانلو به خوبی کارم را انجام می‌دهم. باید روی وظایف خودمان تمرکز کنیم و به خاطر مسائل بیرونی که ربطی به ما ندارد، بهانه جویی نکنیم. بازیکنان می‌دانند این بازی چقدر مهم است. 

او  افزود: جنوا  مربی خود را عوض کرده‌ و در 3  بازی اخیر خود 2  پیروزی به دست آورده. آن‌ها  فقط از لاتزیو شکست خورده‌اند. نیکولا کار بزرگی در جنوا انجام داده است. ما هم به سختی کار کرده‌ایم تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم و انتظار داریم مقابل تیمی بازی کنیم که عقب می‌نشیند پس  ما به بازی مسلط خواهیم بود. باید سعی کنیم از موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببریم. این یک موقعیت بزرگ است و باید از آن استفاده کنیم. 

پیولی در نهایت اظهار داشت: کار کردن با زلاتان برای من و بازیکنانم انگیزه بخش است. او میل شدیدی به پیروزی و بی نقص بودن دارد و همیشه چیزهای بیشتری می‌خواهد. بازار ژانویه، ترکیب ما را نه فقط از نظر تکنیکی بلکه از نظر تجربه هم تقویت کرد. بازیکنان باتجربه‌ای در رختکن هستند که می‌توانند روی جزئیات به همه کمک کنند. 

 

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم