پیوستن سانه به بایرن مونیخ به سال 2021 موکول می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا اخیراً اعلام کرده که لروی سانه حاضر به تمدید قرارداد با باشگاه منچسترسیتی نشده و به دنبال کسب چالشی جدید در تیمی دیگر است، بازیکنی که از تابستان گذشته مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ قرار دارد.

بایرن مونیخ تابستان گذشته هم تا آستانه به خدمت گرفتن سانه 24 ساله پیش رفته بود اما مصدومیت شدید و بدموقع این بازیکن این انتقال را منتفی کرد. مدیران این باشگاه آلمانی حالا مذاکرات خود را با منچسترسیتی برای جذب این بازیکن از سرگرفته‌اند اما مانعی بزرگ برسر این انتقال وجود دارد.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسپورت 1» آلمان، بایرن مونیخ برای به خدمت گرفتن سانه از منچسترسیتی تا تابستان 2021 صبر خواهد، زمانی که می‌تواند او را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند. طبق این گزارش، مذاکرات بین طرفین به دلیل رقم درخواستی بالای منچسترسیتی به بن‌بست خورده است.

«اسپورت 1» مدعی شد، بایرنی‌ها نمی‌خواهند برای جذب سانه که تنها یکسال از قراردادش با منچسترسیتی باقی مانده رقمی بیش از 40 میلیون یورو بپردازند، این در حالی است که این باشگاه انگلیسی روی با آلمانی‌اش 100 میلیون پوند (در حدود 115 میلیون یورو) قیمت‌گذاری کرده است.

پیش از این  نشریه آلمانی «بیلد» مدعی شده بود، باشگاه بایرن مونیخ و لروی سانه برای عقد قراردادی پنج ساله به توافق با یکدیگر رسیده‌اند و تنها توافق دو باشگاه برای عملی شدن این انتقال نیاز است.

بال تیم ملی فوتبال آلمان که اخیراً ریکاوری روی مصدومیت طولانی مدتش را به پایان برده، در سال 2016 از شالکه به منچسترسیتی پیوست و تاکنون در 135 بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفته و 39 گل نیز به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم