پیشنهاد دوم فردکین با وعده‌‌هایی جدید برای خرید رُم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت کالچوای‌فیانتزای ایتالیا در گزارشی اعلام کرد که «دن فردکین» مدیراجرایی گروه سرمایه‌گذاری فردکین آمریکا هنوز از خریداری باشگاه رم مأیوس نشده است و به همین دلیل پیشنهادی جدید به جیمز پالوتا مالک فعلی باشگاه ارائه کرده است.

بعد از پاسخ منفی پالوتا به پیشنهاد اول فردکین، به نظر می‌رسید که این گروه از تلاش دوباره برای خرید جالوروسی دست کشیده است اما طبق ادعای کالچو‌‌ای‌‌فیانتزا، میلیاردر آمریکایی که دارایی‌های خالص وی در ماه فوریه سال 2019 4.1 میلیارد دلار تخمین زده شد، اصرار به خرید تیم قرمزپوش پایتخت ایتالیا دارد و به همین دلیل این بار پیشنهادی بهتر از پیشنهاد اولش ارائه کرده است.

طبق ادعای کالچو‌ای‌فیانتزا، پیشنهاد دوم فدرکین برای خرید رم 490 میلیون یورو است؛ ضمن اینکه او وعده سرمایه‌‌گذاری بی‌قید و شرط اولیه به مبلغ 85 میلیون یورو برای تقویت تیم را داده است.

انتظار می‌رود که پالوتا تا 10 روز دیگر تصمیم خود را برای فروش رم به فردکین بگیرد و در همین حال سایر پیشنهادهایش را هم بررسی کند. همچنین گفته می‌شود که فردکین قول داده که در صورت خرید باشگاه هیچ‌یک از ستاره‌های فعلی تیم از جمله نیکولو زانیولو را نفروشد و به رم کمک کند که قهرمان لیگ اروپا شود تا از این طریق بتواند سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کند.

انتهای پیام/

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم