پیام کرونایی سوارس: در خانه بمانید و بهداشت را رعایت کنید

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا با انتشار ویدئویی در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» از مردم خواست تا با پیروی از توصیه‌های مقامات پزشکی به مهار شیوع ویروس کرونا (کووید 19) کمک کنند. تاکنون در حدود 194 هزار نفر در سراسر جهام به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این بین 7800 نفر جان خود را از دست داده‌اند. چند کشور به حالت قرنطینه درآمده‌اند و تمامی مکان‌های عمومی و اداری بسته شده‌اند، این در حالی است که بیشتر مسابقات ورزشی از جمله بازی‌های فوتبال به حالت تعلیق در آمده است.

سوارس 33 ساله در پیام تصویری‌اش گفت: «سلام به همه، می‌خواهم از خانه‌ام در بارسلونا شما را در آغوش بگیرم و برای تمامی کسانی که در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند، ویروسی که همه ما را نگران کرده است، انرژی و قدرت بفرستم. باید بدانیم که این به ما بستگی دارد که این اوضاع بهبود یابد، اینکه مراقب خودمان، همسایه‌مان و کل جمعیت باشیم. هزاران نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که جهان را نگران کرده است».

در ادامه پیام این مهاجم اروگوئه‌ای آمده است: «کشورهای زیادی هستند که تحت‌تأثیر این شرایط قرار گرفته‌اند، در اورگوئه هم موارد مبتلا به ویروس کرونا وجود دارد. ضروری است به چیزهایی که مسئولان مربوطه به شما می‌گویند، توجه کنید. بهداشت باید رعایت شود و این خیلی مهم است. اگر همه با هم باشیم، می‌توانیم با این ویروس بجنگیم، می‌توانیم به لذت بردن از زندگی، در کنار خانواده و دوستان‌مان بودن ادامه دهیم. همه شما را در آغوش می‌کشم و فراموش نکنید که در خانه بمانید».

لوئیس سوارس که در اواخر دی‌ماه زانوی راست خود را به تیغ جراحان سپرد تا صدمه وارده به مینیسک خارجی زانویش برطرف شود، در همان زمان از سوی باشگاه بارسلونا اعلام شد که این مهاجم اروگوئه‌ای در حدود چهار ماه به دور از میادین خواهد بود.

این مهاجم اروگوئه‌ای این فصل در آمادگی بالایی به سر می‌برد و پیش از خانه‌نشینی‌اش در 23 بازی، آمار 14 گل‌زده و 11 پاس‌گل را به نام خود ثبت کرده بود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم