پدر مسی: احتمال ماندن لئو در بارسلونا وجود دارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه لیونل مسی سه‌شنبه هفته گذشته به دفتر باشگاه بارسلونا فکسی فرستاد و آمادگی‌اش برای جدایی از این تیم را اعلام کرد، خورخه مسی پدر و مدیر برنامه‌های او روز گذشته (چهارشنبه) به همراه وکیل این بازیکن وارد شهر بارسلونا شدند تا با خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا و دیگر نمایندگان این باشگاه دریاره آینده فوق‌ستاره آرژانتینی کاتالان‌ها بحث کنند.

پس از جلسه روز گذشته که نتیجه‌ای در برنداشت و طرفین روی مواضع خود پافشاری کردند، پدر مسی اعلام کرد سخت است که این بازیکن را برای برای یک فصل دیگر با پیراهن بارسلونا دید، اما حالا اظهارنظری از او منتشرشده که هواداران بارسا را نسبت به ماندن فوق‌ستاره آرژانتینی‌شان امیدوار می‌کند.  

خورخه مسی در گفت‌وگو با دوربین برنامه تلویزیونی «دیپورتس کواترو» اسپانیا در پاسخ به این پرسش که «آیا احتمال ماندن لیونل مسی در بارسلونا و جدایی‌اش از این تیم به عنوان بازیکن آزاد در تابستان آینده را مورد بررسی قرا می‌دهید؟» گفت: «بله».

مارتین آریوالو خبرنگار آرژانتینی شبکه تلویزیونی «TyC Sports» آرژانتین هم مدعی شده است مسی به احتمال 90 درصد در بارسلونا خواهد ماند و تصمیم نهایی درباره آینده حرفه‌ای‌اش را امروز (پنجشنبه) خواهد گرفت.

لیونل مسی 33 ساله به دنبال ترک نوکمپ پس از 19 سال حضور در این باشگاه با فسخ قراردادش است، اما باشگاه بارسلونا مدعی است بند فسخ قرارداد این مهاجم آرژانتینی غیرفعال شده و او نمی‌تواند به‌عنوان بازیکن آزاد از بارسا جدا شود، مگر اینکه مشتریان وی رقم فسخ 700 میلیون یورویی برنده شش توپ طلا را بپردازند.

باشگاه‌هایی همچون منچسترسیتی، پاری‌سن‌ژرمن، یوونتوس و اینتر وضعیت برنده شش توپ طلا را زیرنظر دارند.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم