پخش «ولایت عشق(ع)» در واکنش به توهین «عنکبوت مقدس»

روابط عمومی معاونت سیما اعلام کرد که به دنبال ابراز احساسات بینندگان عزیز و غیرتمند نسبت به وجود مقدس امام رضا(ع)، سریال «ولایت عشق» در کنداکتور پخش قرار گرفته است.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، به دنبال اهانت به وجود پربرکت هشتمین گوهر تابناک امامت و ولایت، حضرت امام رضا (ع) در روزهای اخیر و سیل خروشان ابراز احساسات ایرانیان و مسلمانان آزاده جهان، مجموعه داستانی «ولایت عشق» از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت پربرکت امام رضا (ع) و بدنبال ابراز احساسات بینندگان عزیز و غیرتمند نسبت به وجود مقدس این امام همام، پخش سریال «ولایت عشق» با موضوع بخشی از زندگی پر برکت ایشان، از یکشنبه ۱۵ خرداد، آغاز شده است هرشب بعد از خبر ۲۱ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

سریال به یادماندنی «ولایت عشق» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده و با هنرنمایی بازیگران شناخته شده‌ای از جمله فرخ نعمتی، محمد صادقی، اکبر زنجانپور، مهدی فخیم‌زاده، دانیال حکیمی، بیژن امکانیان، بیتا فرهی، رامبد جوان، داوود رشیدی، مریلا زارعی، فتحعلی اویسی، عنایت‌الله بخشی، سیروس گرجستانی و … قبلاً در سال ۷۹ از شبکه یک سیما پخش شده است.

رونمایی از فیلم «عنکبوت مقدس» در جشنواره کن و اهانت این اثر به ساحت امام رضا (ع) در بستر داستانی که از یک قاتل زنجیره ای روایت کرده است واکنش‌های مسلمانان را برانگیخت.