پخش «سه کام حبس» به خانه فیلم رسید

پخش فیلم سینمایی «سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور و تهیه کنندگی ساسان سالور به خانه فیلم رسید.

ساسان سالور در ارتباط با زمان اکران فیلم گفت: طی دو سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا بارها زمان اکران «سه کام حبس» به تاخیر افتاد. با توجه به استقبالی که در جشنواره سی و هشتم فجر از فیلم شد، از همان ابتدا در نظر داشتیم فیلم را برای اکران عمومی در سینماها آماده کنیم و برنامه ای برای اکران آنلاین نداشتیم.
.
سالور در ادامه افزود: خدارو شکر با بهبود نسبی وضعیت عمومی کشور نسبت به شیوع ویروس کرونا، با سعید خانی برای پخش فیلم به توافق رسیدیم و به زودی اکران عمومی فیلم را آغاز می کنیم. خانه فیلم امسال دو فیلم پرفروش «دینامیت» و «قهرمان» را پخش کرده و امیدواریم برای «سه کام حبس» هم در اکران اتفاقات خوبی بیفتد.

پری ناز ایزدیار ،محسن تنابنده ،سمیرا حسن پور ،متین ستوده،امین امیری،مریم بوبانی،محمودنظرعلیان، یدالله شادفر ، علیرضا مهران ، فاطمه نیشابوری،مرضیه بدرقه،علی آشمند، محمد رشنو ومحمد اشکان فر بازیگران «سه کام حبس» هستند و سیاوش امین پور سرمایه گذاری این فیلم را برعهده داشته است.

لازم به ذکر است محسن تنابنده به تازگی برای بازی در این فیلم موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره سلیمانیه عراق شد.