پای کوتینیو زیر تیغ جراحی رفت

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بایرن مونیخ اعلام کرد فیلیپ کوتینیو تحت عمل جراحی قوزک پا قرار گرفته و با شروع مجدد بوندس‌لیگا حداقل 2  هفته قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

 البته مدت زمان دقیق دوری او از میادین بستگی به تاریخ دقیق از سرگیری بوندس‌لیگا خواهد داشت. در اطلاعیه باشگاه بایرن مونیخ آمده که ستاره برزیلی برای برداشتن تکه‌هایی مزاحم از مفصل قوزک پای راستش جراحی شده و عمل جراحی او موفقیت‌آمیز بوده است.کوتینیو که با یک قرارداد قرضی یک‌ساله از بارسلونا به بایرن مونیخ پیوسته تا این لحظه 32 بازی برای این تیم انجام داده، 9 گل به ثمر رسانده و 8 پاس گل داده است.

در اطلاعیه باشگاه بایرن مونیخ اشاره شده که کوتینیو ظرف 14 روز برنامه برنامه ریکاوری خود را آغاز خواهد کرد.البته با توجه به اینکه هنوز تاریخ از سر گیری بوندس‌لیگا دقیقا مشخص نیست نمی‌توان گفت کوتینیو آیا در بازگشت این لیگ، چند از دست خواهد داد یا نه و در صورت مثبت بودن این سوال، تعداد بازی‌های از دست رفته او چقدر خواهد بود اما با توجه به برخی تاریخ‌های اعلام شده در آلمان برای شروع دوباره لیگ، به نظر می‌رسد کوتینیو 2 هفته اول را از دست بدهد.

 

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم