پاسخ گرام سونس به طعنه پوگبا: مدال‌هایت را روی میز بگذار!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اظهارنظر طعنه‌آمیز پل پوگبا در مصاحبه جدیدش درباره گران سونس اسطوره تیم فوتبال لیورپول، از سوی این مرد 66 ساله اسکاتلندی بی‌جواب نماند.

ماجرا وقتی شروع شد که سونس، کسی که تنها در دوران بازیگری‌اش در آنفیلد افتخارات فراوانی همچون 5 قهرمانی در لیگ دسته اول (بالاترین سطح از فوتبال باشگاهی انگلیس در آن زمان)، سه قهرمانی در جام باشگاه‌های اروپا (نسخه قبلی لیگ قهرمانان اروپا) و سه قهرمانی در جام حذفی انگلیس کسب کرد، تعهد پوگبا برای بازی در منچستریونایتد را زیر سؤال برد و گفت که بازی کردن مقابل بازیکنی مانند پوگبا با میزان تعهد و انگیزه‌ای که دارد کار آسانی است.

اظهارات سونس واکنش پوگبا را در پی داشت و بازیکن ملی پوش شیاطین سرخ در پادکست رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت: تا پیش از این من حتی نمی‌دانستم که گرام سونس چه کسی است؟ شنیده بودم بازیکن بزرگی بوده و از این جور چیزها. چهره‌اش یادم نیست اما نامش را شنیده بودم. همانطور که گفتم، من کسی نیستم که زیاد به حرف‌های این مفسران فوتبال گوش کند. خیلی فوتبال نگاه می‌کنم اما بعد از تمام شدن بازی‌ها وقتم را صرف گوش کردن به کارشناسان و اینکه «چرا آنها این کار را کردند، چرا آنها آن کار را کردند» نمی‌کنم. من فقط دوست دارم روی فوتبال تمرکز کنم. 

 

جواب‌های پوگبا سونس را بر آن داشته که ماجرا جنگ لفظی با قهرمان جان جهانی 2018 را ادامه دهد اگرچه او عنوان کرد برایش مهم نیست که این بازیکن او را با وجود همه افتخاراتی که کسب کرده نشناسد.

سونس به شبکه اسکای اسپورتس انگلیس گفت: مشکلی با آنچه که او گفته ندارم. الان فقط می‌توانم قدیمی‌ترین چیزی که در فوتبال به ذهن می‌آید را بگویم. مدال‌هایت را روی میز بگذار!

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم