پاسخ منفی رونالدو به درخواست طرفدارانش پس از شکست یوونتوس

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه توتواسپورت در گزارش درباره حواشی پس از شکست 2 بر یک اخیر تیم فوتبال یوونتوس مقابل هلاس ورونا، به عصبانیت فراوان کریستیانو رونالدو از عملکرد هم‌تیمی‌هایش در این بازی اشاره کرده است.

این نشریه تورینی مدعی شده که رونالدو با رفتار خود پس از بازی نارضایتی‌اش ازعملکرد بانوی پیر در دیداری که گل اول آن را هم زده بود، به شیوه‌ای واضح بروز داده و از اینکه هم‌تیمی‌هایش با دستکم گرفتن حریف فرصت حفظ حاشیه امنیت‌شان در صدر جدول را از دست دادند، عصبانی بوده است.

طبق گزارش توتواسپورت، شماره 7 یوونتوس برخلاف بازی‌های قبلی این تیم حاضر به خداحافظی با هواداران نشده و به سمت محل استقرار طرفداران یوونتوس ورزشگاه خانگی هلاس ورونا نرفته است. او همچنین به درخوست آن دسته از هوادارانش که به او نزدیک شدند و تقاضای گرفتن عکس داشتند پاسخ منفی داده است.

 

رونالدو پس از بازی در اظهارنظری کوتاه نارضایتی خود را اینگونه عنوان کرد: این نتیجه‌ای نبود که می‌خواستیم اما باید به کارمان ادامه دهیم تا به اهداف‌مان برسیم.

یوونتوس با گلزنی ستاره سابق رئال مادرید از میزبان خود پیش افتاد اما این گل مانع از ثبت سومین شکست این فصلش در سری A نشد، شکستی که سبب شد بیانکونری صدر جدول را به اینتر تقدیم کند و لاتزیو رده سومی را در یکقدمی خود ببیند.

انتهای پیام/

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم