پاری‌سن‌ژرمن پس از تلاشی نافرجام دوباره سراغ بنزما می‌رود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریم بنزما که از زمان جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، تبدیل به گلزن اول خط حمله کهکشانی‌ها شده است، تابستان گذشته شانس پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن و بازگشت به فوتبال باشگاهی فرانسه را داشت، اما این انتقال در نهایت عملی نشد.

نشریه فرانسوی «Le10Sport» گزارش داد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تابستان گذشته تلاش کرده بود کریم بنزما را به خدمت بگیرد، اما این مهاجم فرانسوی این پیشنهاد را رد کرد و در نهایت هم با تمدید قرارداد، خودش را تا سال 2022 به سفیدپوشان مادریدی متعهد کرد.

سایت «فوت مرکاتو» فرانسه اما اکنون خبر داده که پاریسی‌ها همچنان نسبت به جذب بنزما امیدوار هستند و مهاجم پیشین لیون را گزینه خوبی برای جانشینی ادینسون کاوانی می‌دانند، از این‌رو خود را آماده ارائه پیشنهادی وسوسه‌انگیز به کریم بنزما می‌کنند.

بنزمای 32 ساله که در سال 2009 از لیون به رئال مادرید ملحق شد، تاکنون در 501 بازی برای این تیم به میدان رفته و 241 گل به ثمر رسانده است. او پس از کریستیانو رونالدو، رائول گونسالس و آلفردو دی‌استفانو، چهارمین گلزن برتر تاریخ باشگاه رئال مادرید به شمار می‌رود.

این مهاجم فرانسوی این فصل در 36 بازی از رقابت‌های مختلف که برای کهکشانی‌ها به میدان رفت و 19 گل به ثمر رسانده و 9 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم