پاری‌سن‌ژرمن در پی تمدید قرارداد ایکاردی/ خرید قطعی به شرط تخفیف اینتر

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد مائورو ایکاردی در یک فصلی که این مهاجم آرژانتینی به صورت قرضی در پارک دو پرنس بازی کرده راضی است و به همین دلیل قصد دارد او را حفظ کند.

این باشگاه برای نگه داشتن بازیکن اینتر دو سناریو دارد: نخست تمدید قرارداد قرضی او و دوم خرید قطعی‌اش به شرط گرفتن تخفیفی هنگفت از اینتر.

طبق اعلام نشریه اکیپ فرانسه، باشگاه فرانسوی با توجه به ضرر‌های مالی که از بابت شیوع کرونا دریافت کرده توان پرداخت رقم 70 میلیون یوروی مدنظر اینتر برای خرید ایکاردی را ندارد. به همین دلیل این باشگاه در نظر دارد که این بازیکن را برای یک فصل دیگر از نراتزوری قرض بگیرد مگر اینکه اینتر حاضر شود 20 میلیون یورو تخفیف بدهد و مهاجم خود را در ازای 50 میلیون یورو بفروشد.

ایکاردی در 31 بازی رسمی‌اش در این فصل برای تیم پاریسی 20 گل زده و 4 پاس گل داده است. با توجه به پایان یافتن قرارداد ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای پاریسی‌ها در انتهای این فصل و عدم تمدید آن، توماس توخل سرمربی تیم نمی‌خواهد که خط حمله تیمش خالی شود. از این رو این باشگاه تمایل دارد که ایکاردی را نگه دارد.

 

قرض گرفتن ایکاردی 27 ساله از اینتر برای PSG‌ در حدود 13 میلیون یورو هزینه داشته است. به این ترتیب از نظر تئوری باشگاه فرانسوی قصد دارد خرید قطعی این بازیکن برایش بیشتر از 67 میلیون یورو هزینه دربر نداشته باشد.

یوونتوس و ناپولی دیگر تیم‌هایی هستند که به خرید ایکاردی تمایل دارند اما گویا اینتر در قرارداد سال گذشته‌اش برای انتقال قرضی ایکاردی به پاری‌سن‌ژرمن بندی گنجانده که این تیم را در صورت خرید قطعی و فروش فوری او به یک تیم دیگر در سری A ملزم به پرداخت جریمه‌ای هنگفت خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم