ویدال: بارسلونا تنها 13 بازیکن حرفه‌ای دارد/ برای رئال مادرید بازی نخواهم کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرتورو ویدال 33 ساله در گفت‌وگو با کانال یوتیوب «دانیل هابیف» درباره وضعیت بارسا گفت: در سه سال گذشته اوضاع برای بارسلونا آنطور که سزاوارش بود، پیش نرفت. بهترین تیم دنیا نمی‌تواند تنها 13 بازیکن حرفه‌ای داشته باشد. همیشه نمی‌توان با DNA به پیروزی رسید. مسی بهترین بازیکن دنیا و یک فرازمینی است اما او هم به کمک نیاز دارد و در این صورت نتایج بهتری می‌تواند به دست بیاید.

وی افزود: من هرگز درک نکرده‌ام که چرا به بازیکنان برچسب قابل انتقال می‌زنند. این واژه بسیار زشتی است. اگر بازیکنی می‌خواهد از تیم جدا شود یا اینکه باشگاه قصد فروش او را دارد، تیمی برای او پیدا کنید اما نگویید که قابل انتقال است. باید به هر انسانی احترام گذاشت.

هافبک شیلیایی آبی‌واناری‌های که گفته می‌شود؛ جایی در برنامه‌های رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا ندارد و بحث بازگشتش به یوونتوس مطرح است، در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: به نظر می‌رسد من در شرایطی هستم که باشگاه مرا نمی‌خواهد و باید ببینیم باشگاهی می‌خواهد مرا به خدمت بگیرد یا خیر.

وی همچنین درباره احتمال پیوستنش به تیم تحت‌هدایت زین‌الدین زیدان خاطرنشان کرد: مردم بارسلونا در این مدت نسبت به من محبت داشتند، به همین خاطر برای رئال مادرید بازی نخواهم کرد.  

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم