وودوارد: فعالیت منچستریونایتد درپنجره تابستانی مثل روال عادی نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر امیدوار است در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو بتواند بازیکنان مدنظرش را به ترکیب شیاطین سرخ اضافه کند، اما بحران اقتصادی که در نتیجه شیوع ویروس کرونا (کووید 19) گریبانگیر باشگاه‌های مختلف شده، بودجه باشگاه منچستریونایتد را هم برای خرید بازیکنان جدید محدود خواهد داد. از جیدون سانچو و هری کین به عنوان اهداف تابستانی منچستریونایتد یاد شده است که به ترتیب دو باشگاه بوروسیا دورتموند و تاتنهام برای فروش آنها 100 میلیون یورو و 228 میلیون یورو می‌خواهند.

اِد وودوارد در جلسه انجمن طرفداران باشگاه که به طور غیرحضوری برگزار شد، گفت: هیچکس نباید در مورد وسعت چالشی که همه در فوتبال با آن روبه‌رو هستند، توهم داشته باشد چون ممکن است فعالیت در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی پیش‌رو برای هر باشگاهی از جمله منچستریونایتد مثل روال عادی نباشد. مثل همیشه اولویت ما موفقیت تیم است، اما  قبل از اینکه بتوانیم در مورد بازگشت به روال عادی صحبت کنیم، باید تأثیر وضعیت موجود را بر کل صنعت فوتبال از جمله زمان‌بندی پنجره نقل‌وانتقالات و تصویر مالی گسترده‌تر را ببینیم. بر این اساس نمی‌توانم کمکی به گمانه‌زنی‌های مربوط به نقل‌وانتقالات بازیکنان در ازای  صدها میلیون پوند در تابستان امسال کنم که به نظر می‌رسد این افراد واقعیت‌هایی که فوتبال با آن روبه‌رو شده را نادیده گرفته‌اند.

مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد همچنین درباره از سرگیری مسابقات اظهار داشت: ما هم بی‌صبرانه مشتاق هستیم تا تیم هرچه زودتر در شرایط ایمن به زمین مسابقه بازگردد و امیدوارم فصل را کامل کنیم چون هنوز در لیگ‌ برتر، لیگ اروپا و جام حذفی انگلیس می‌توانیم کارهای زیادی کنیم. ما به طور مداوم با سازمان‌های مربوطه در حال گفت‌وگو هستیم، اینکه چه زمانی و چگونه بازی‌ها از سرگرفته خواهد شد. با وجود اینکه ممکن است بازی‌ها در کوتاه‌مدت پشت درهای بسته برگزار شوند، همه ما می‌دانیم که فوتبال تا زمانی که هواداران بار دیگر در ورزشگاه‌ها حضور پیدا نکنند، کاملاً به حالت عادی بازنخواهد گشت.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم