ونگر: مدیریت اوزیل کار دشواری نیست/ او نیاز به حمایت دارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسعوت اوزیل که فصل خوبی را در آرسنال تجربه نمی‌کند و به خاطر عدم اعتقاد میکل آرتتا به او از لیست 25 نفره این تیم هم برای رقابت‌های فصل جاری کنار گذاشته شده است، گفته می‌شود در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد و از دو باشگاه فنرباغچه ترکیه و دی‌سی یونایتد آمریکا به عنوان مشتریان اصلی وی یاد شده است.

آرسن ونگر که در زمان حضورش روی نیمکت سرمربیگری آرسنال سابقه همکاری با این هافبک آلمانی را داشته، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ESPN» گفت: مدیریت اوزیل کار دشواری نبود. او بازیکنی باکیفیت و خلاق بود که نیاز به لذت بردن از بازی‌اش داشت. مسعوت یک هنرمند است و چنین بازیکنانی کمی حساس‌تر هستند. فوتبالیست‌هایی از این دست نیاز به حمایت دارند و جو موجود می‌تواند آنها را به ارائه بهترین بازی‌های‌شان سوق دهد.

سرمربی پیشین آرسنال همچنین در توصیه به میکل آرتتا، سرمربی کنونی توپچی‌های لندن اظهار داشت: شما دو راه برای دیدن یک تیم فوتبال دارید. یا اینکه همه را وادار کنید که یک کار را انجام دهند و با شدت یکسان تمرین و کارهای دفاعی را انجام دهند، یا اینکه راهی برای سازش پیدا کنید. ممکن است شما بازیکنی خلاق‌تر در تیم‌تان داشته باشید که می‌تواند کارهای دفاعی کمتری انجام دهد، اما تیمی در اطراف او می‌سازید که می‌تواند این کمبودها را جبران کند. این همان چیزی است که شما باید درباره آن فکر کنید.

اوزیل 32 ساله  که قرارداد فعلی‌اش با آرسنال در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، از ماه مارس (اسفند سال گذشته) حتی یک بازی هم برای آرسنال به میدان نرفته است. او که در سال 2013 از رئال مادرید به آرسنال پیوست، تاکنون در 254 بازی برای توپچی‌های لندن به میدان رفته و 44 گل نیز به ثمر رسانده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم