واینالدوم: تلاش بارسلونا برای خرید من جدی نبود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود انتشار خبرهای فراوانی درباره تلاش باشگاه بارسلونا برای خرید جورجینیو واینالدوم از تیم فوتبال لیورپول، این هافبک هلندی تأکید کرد آنقدرها هم به آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا نزدیک نبوده است.

با توجه به ورود واینالدوم به فصل آخر قراردادش با لیورپول، گمانه‌زنی‌های فراوانی درباره آینده او انجام شد، اما این بازیکن 29 ساله در نهایت در آنفیلد ماند. یکی از شایعاتی که در هفته‌های اخیر بارها منتشر شد، تلاش رونالد کومان سرمربی سابق واینالدوم در تیم ملی هلند برای بردن این بازیکن به نوکمپ بود هرچند که خود او تأکید کرد تلاش مهمی از سوی باشگاه بارسلونا برای جذب او صورت نگرفته است.

 

واینالدوم که اکنون در اردوی تیم ملی هلند برای بازی دوستانه با مکزیک آماده می‌شود، در نشست خبری پیش از این بازی درباره شایعه انتقالش به بارسلونا گفت: من فکر نمی‌کنم آنقدرها هم که می‌گفتند تمایل بارسلونا برای جذب من جدی بوده باشد وگرنه شما احتمالاً باید چیزهای بیشتری در این باره می‌خواندید یا اتفاقی رخ می‌داد. این موضوع چیز چندان مهم و جدی نبود. من حتی درباره‌اش فکر هم نکردم. الان شرایط به گونه‌ای است که من در لیورپول خواهم ماند. قرارداد من 10 ماه دیگر اعتبار دارد، اما در فوتبال هیچ چیزی مشخص نیست و وضعیت من هم ممکن است تغییر کند. ببینیم چه می‌شود.

واینالدوم  که سال 2016 از نیوکاسل به لیورپول پیوست، یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در فصل اخیر بوده است. او در این تیم 192 بازی انجام داده و با آن موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم