واکنش باشگاه لاتزیو به اظهارات پزشک هوادار رم: به جای طرفداری دنبال ساختن واکسن کرونا باش!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرتورو دیاکوناله، سخنگوی باشگاه لاتزیو به اظهارات اخیر یک پزشکی ایتالیایی به نام جووانی رتزا که خودش را طرفدار تیم رم معرفی کرده است واکنش نشان داد و به او توصیه کرد به جای حرف زدن درباره علایق فوتبالی‌اش بهتر است به فکر پیدا کردن درمانی برای کرونا باشد.

رتزا که یکی از مقامات ارشد درمانی در کشور ایتالیاست اخیراً مخالفت خود را با از سر گرفته شدن فصل اعلام کرد که گویا حرف‌های او به مذاق باشگاه لاتزیو خوش نیامده است. لاتزیو به سبب شانسی که امسال در کورس قهرمانی سری A دارد، یکی از تیم‌هایی است که به شدت به از سر گرفته شدن مسابقات لیگ اصرار می‌ورزد و حتی چندی پیش هم قصد داشت تمریناتش را از سر بگیرد که با فشار دولت مجبور به صرفنظر از این کار شد.

به نظر می‌رسد به همین دلیل، اظهارات رتزا واکنش سخنگوی لاتزیو را در پی داشته ضمن اینکه اعتراف پزشک ایتالیایی به طرفداری‌اش از رقیب همشهری لاتزیویی‌ها بیش از پیش نارضایتی او را در پی داشته است.

دیاکوناله به سایت آدنکورونوس گفت: گاهی اوقات طرفدار بودن می‌تواند روی دانشمندان هم تأثیر بگذارد و ذهن آنها را مشغول کند. آنها متخصصانی هستند که اگر به جای ابراز عقایدشان درباره مسائلی مانند فوتبال، راهی برای درمان و مقابله با ویروس کرونا پیدا کنند، قطعاً بسیار مفید‌تر خواهند بود. دانشمندان، دانشمند هستند نه هوادار. ما شدیداً استقبال می‌کنیم اگر که آنها به جای دامن زدن به جنجال‌های فوتبال که الان لزومی ندارند، تمام انرژی‌شان را وقف یافتن راه علاجی برای پیدا کردن یک واکسن به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کنند.

 

در حالی که لاتزیویی‌ها از اظهارات رتزا درباره لزوم ادامه تعلیق لیگ خشمگین هستند، به نظر می‌رسد سایر تیم‌های سری A با این پزشک ایتالیایی موافق هستند.

اوربانو کایرو، رئیس باشگاه تورینو در این خصوص به خبرگزاری رسمی ایتالیا، آنسا گفت: پرفسور رتزا درست می‌گوید. از سر گرفتن مسابقات لیگ در ماه می غیرممکن است. امروز کسی این حرف را می‌زند که خودش علم این کار را دارد و او چیزی گفت که من از مدت‌ها پیش به آن تأکید داشتم، چون من آمار‌ها (مبتلایان و قربانیان کرونا) را می‌دانم. با توجه به وضعیت فعلی هیچ سودی در فکر کردن به از سر گرفتن لیگ در یک ماه و نیم آینده نیست. وضعیت فعلی یک بدبختی است. تأکید می‌کنم که این یک بدبختی است، چون من علاوه بر مدیریت تورینو (نشریه) گاتزتا دلواسپورت را هم دارم، پس دلایل زیاد و روشنی وجود دارد که من هم بخواهم فصل ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم