هواداران نیولز اولدبویز خواهان بازگشت مسی به این تیم شدند + عکس

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی که فوتبالش را از تیم نیولز اولدبویز آرژانتین آغاز کرد، در سال 2001 زمانی که تنها 13 سال سن داشت به بارسلونا پیوست و پس از حضور در آکادمی لاماسیا در سال 2004 به تیم اصلی این باشگاه پیوست. پس از نزدیک به دو دهه حضور در نوکمپ، حالا برنده شش توپ طلا و بهترین گلزن تاریخ باشگاه درخواست جدایی از جمع کاتالان‌ها را داده که این هواداران بارسا را در شوک فرو برده و باعث شکل گرفتن اعتراض‌های خیابانی آنها علیه خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا شده است.

در حالی که منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا بخت اول به خدمت گرفتن لیونل مسی به شمار می‌رود، هواداران نیولز اولدبویز آرژانتین شب گذشته (پنجشنبه) در خیابان‌های شهر اوساریو گردهم آمدند و با سر دادن شعار «رؤیای تو، آرزوی ما» خواهان بازگشت فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا به این تیم شدند.

کریستین دی‌آمیکو، نایب رئیس باشگاه نیولز اولدبویز اخیراً در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «تی‌اِن‌تی اسپورتس» آرژانتین گفته بود: نمی‌دانم که آیا بازگشت مسی به نیولز اولدبویز امکان‌پذیر است یا خیر. این موضوعی است که کاملاً به او و خانواده‌اش بستگی دارد. زمانی که مارادونا به نیولز اولدبویز آمد، کسی فکرش را هم نمی‌کرد که او به این تیم بیاید. امیدوارم چنین اتفاقی درباره مسی هم رخ دهد.

تیم فوتبال بارسلونا , لیونل مسی , تیم فوتبال بارسلونا , لیونل مسی , تیم فوتبال بارسلونا , لیونل مسی ,

لیونل مسی 33 ساله تاکنون در 731 بازی برای بارسلونا به میدان رفته و 634 گل به ثمر رسانده است. این مهاجم آرژانتینی تاکنون 33 جام مختلف را با آبی‌‌واناری‌ها کسب کرده که از آن جمله می‌توان به 10 قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد، اما او و هم‌تیمی‌هایش در فصل اخیر برای اولین بار در 12 سال اخیر، فصل را بدون کسب جام به پایان بردند.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم