هندرسون؛ بهترین بازیکن فصل لیگ برتر به انتخاب اتحادیه خبرنگاران فوتبال انگلیس

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه خبرنگاران فوتبال انگلیس (FWA) عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر این کشور را به جردن هندرسون کاپیتان تیم فوتبال لیورپول اعطا کرد.

هندرسون در ثبت اولین قهرمانی لیورپول در لیگ برتر از 30 سال گذشته تا کنون نقش پررنگی داشت و به همین دلیل هم توانست در رقابت با بازیکنانی مانند کوین دی‌بروینه هافبک بلژیکی منچسترسیتی و مارکوس رشفورد، مهاجم انگلیسی منچستریونایتد، عنوان بهترین بازیکن فصل را از FWA کسب کند.

عنوان بهترین بازیکن اتحادیه خبرنگاران فوتبال انگلیس، قدیمی‌ترین عنوان فردی است که در فوتبال جزیره اعطا می‌شود. این اتحادیه از سال 1948 اقدام به معرفی بهترین بازیکنان فصل کرده و معیارهایش برای انتخاب این بازیکنان هم نقش آنها در عملکرد تیم‌شان در طول فصل و عملکرد فردی خود آنها است.

هندرسون، در کنار آلیسون بکر، فیرجیل فن‌دایک، ترنت الکساندر آرنولد و سادیو مانه 5 بازیکن لیورپول بودند که رأی گیری برای انتخاب بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس رأی کسب کردند. با این حال پس از هندرسون، دی‌بروینه به عنوان نفر دوم و رشفورد به عنوان نفر سوم انتخاب شدند. آلیسون بکر و فن‌دایک هم در رده‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

هندرسون پس از کسب این عنوان به سایت FWA گفت: مایلم بگویم که چقدر از حمایت آنهایی که به من رأی دادند و به طور کلی اتحادیه خبرنگاران فوتبال انگلیس قدردانم. وقتی به برندگان قبلی این عنوان نگاه کنید، کسانی که من هم افتخار بازی در کنارشان در لیورپول را داشته‌ام، مثل استیون جرارد، لوئیس سوارس و محمد صلاح، متوجه می‌شوید که این جایزه چقدر با پرستیژ است. خیلی خوشحالم اما احساس نمی‌کنم که این جایزه را فقط به خاطر تلاش‌های خودم به دست آورده‌ام. در واقع هیچ‌یک از اهدافی که در دوران بازی‌ام محقق شده را تنها به خاطر صرفاً تلاش‌های خودم نمی‌دانم، چرا که همه این‌ها به لطف تلاش‌های کلی افراد دیگر و هم‌تیمی‌هایم که آنها نیز به همین اندازه باورنکردنی بوده‌اند و شایسته کسب این عنوان، به دست آمده است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم