هررا: کاوانی می‌خواهد در اسپانیا بازی کند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادینسون کاوانی 33 ساله که در پایان فصل جاری قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن به پایان می‌رسد، با وجود اینکه مورد توجه باشگاه‌هایی همچون اینتر، چلسی و منچستریونایتد قرار دارد، قصد دارد فوتبالش را در لالیگا دنبال کند. مهاجم پیشین ناپولی که بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به شمار می‌رود، تاکنون در 300 بازی از رقابت‌های مختلف 200 گل برای پاریسی‌ها به ثمر رسانده و با PSG به پنج قهرمانی در لوشامپیونه، چهار قهرمانی در جام حذفی فرانسه، پنج قهرمانی در جام اتحادیه فرانسه و چهار قهرمانی در سوپرجام فرانسه دست یافته است.

آندر هررا، هافبک اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن در گفت‌وگو با نشریه اسپانیایی «آ اِس» چاپ مادرید، گفت: می‌دانم که کاوانی می‌خواهد در اسپانیا بازی کند چون او عاشق لالیگا و کشور اسپانیاست. در حقیقت خودم هم کنجکاوم ببینم ادینسون چه کار خواهد کرد اما از زمانی که پاریس را ترک کرده‌ام با او صحبتی نکرده‌ام و از وضعیت کنونی او بی‌اطلاع هستم.

با وجود اظهارنظر هافبک پیشین منچستریونایتد، پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا مدعی شد؛ اتلتیکومادرید که نتوانست در ماه ژانویه با کاوانی به توافق برسد، ممکن است نتواند با پیشنهاد 7 میلیون یورویی که اینتر برای دو سال به این مهاجم اروگوئه‌‌ای داده، رقابت کند.

اینتر پس از اینکه نتوانست موفق به جذب الیویه ژیرو از چلسی و دریس مرتنس از ناپولی شود، سراغ کاوانی رفته است، مهاجمی که این فصل در 22 بازی از رقابت‌های مختلف برای پاریسی‌ها به میدان رفته و آمار 7 گل زده و 3 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم